Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης απέστειλε επιστολή προς το Υπουργείο Ανάπτυξης, σχετικά με το θέμα της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές. Παρακάτω διαβάστε αναλυτικά τι αναφέρει στην επιστολή του ο Εμπορικός Σύλλογος:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πηγή: ERGON blog


