Ημερίδα πραγματοποιήθηκε στην Χαλκίδα, την Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012 με τίτλο: «Υλοποίηση του ΕΣΠΑ στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας – Έργα Εύβοιας - Προγραμματική Περίοδος 2014 - 2020», την οποία διοργάνωσε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Πρόκειται για την έναρξη μιας σειράς συναντήσεων, που θα γίνουν διαδοχικά σε όλες τις Περιφερειακές Ενότητες της Στερεάς Ελλάδας με σκοπό την πορεία υλοποίησης του ΕΣΠΑ και την συνεργασία / διαβούλευση για το σχεδιασμό της Ε΄προγραμματικής περιόδου 2014 – 2020.
Στην ημερίδα έγιναν παρουσιάσεις από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Κλέαρχο Περγαντά, την Προϊσταμένη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, κα Παπαθανασίου Αλεξάνδρα, τον Προϊστάμενο της Ειδικής Υπηρεσίας Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων, κ. Φίρμπα Γιάννη, την Προϊσταμένη της Μονάδας Α, της Διαχειριστικής Αρχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα», κα Φέτση Αγγελική και το στέλεχος της Ειδικής Υπηρεσίας Συντονισμού του Κοινωνικού Ταμείου, κα Θέμελη Κατερίνα.
Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά το δελτίο τύπου της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας:
Πηγή: ERGON blog

