Επενδύσεις 15 εκατ.ευρώ από τον όμιλο Ytong- Thrakon

Ο όμιλος Ytong-Thrakon έχει την τελευταία τριετία επενδύσει περισσότερα από 15 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, όπως τονίσθηκε σε εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου ο Σουηδός μέτοχος κ.Σιόμποργκ, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Παπαδάκης και τεχνικός διευθυντής κ. Μπουραΐμης, παρουσίασαν την στρατηγική του ομίλου.

Παρά την έντονη οικονομική κρίση στον τομέα των κατασκευών ο όμιλος αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς έχοντας αυξήσει τον τζίρο του από 11,4 εκατ. ευρώ το 2005 σε 20 εκατ. ευρώ το 2012. Σήμερα απασχολεί πάνω από 120 άτομα προσωπικό. O Όμιλος ΤΗRAKON έχει σημαντικές εξαγωγές σε Κύπρο, Ρουμανία, Αλβανία, Αλγερία, Τουρκία, Σερβία, Βουλγαρία, Αιθιοπία, Λίβανο, Ερυθραία, Γεωργία, Σκόπια, Κόσσοβο

Ο όμιλος, όπως δήλωσε ο Σουηδός μέτοχος κ. Σιόμποργκ, θα συνεχίσει την επενδυτική του δραστηριότητα στην Ελλάδα, εστιάζοντας σε επενδύσεις που αποσκοπούν στην βελτίωση των παραγωγικών εγκαταστάσεων, την σταθερή προσήλωση σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον παραγωγικές διαδικασίες και σε έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων

Στην εκδήλωση της Θεσσαλονίκης παραβρέθηκε ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης κ. Καράογλου, ενώ στην εκδήλωση των Αθηνών συμμετείχαν εκπρόσωποι εταιρειών και φορέων, μεταξύ των οποίων και ο κ. Ασκούνης, πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ.

της Άννης Καρολίδου
voria.gr