Η ΔΕΗ ανακοίνωσε στις 10/12 την πρόσληψη συνολικά 144 εποχικών υπαλλήλων στους Νομούς Κοζάνης και Φλώρινας. Για το Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας θα προσληφθούν στο Νομό Κοζάνης 116 υπάλληλοι, ενώ στο Νομό Φλώρινας 28 υπάλληλοι, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιχείρησης.


