H Bridgestone γίνεται τεχνολογική εταιρεία και εξαγοράζει την TomTom Telematics

Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθεί κανείς τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μεγάλων εταιρειών σε βιομηχανίες εντελώς παραδοσιακές και άσχετες με την υψηλή τεχνολογία μέχρι πρότινος. Για παράδειγμα τοo 80% των πόρων της Bridgeston προφανώς απορροφάται στα ελαστικά αλλά το 20% όμως πάει σε άλλους τομείς με έμφαση την τεχνολογία.

Η Bridgestone Europe, θυγατρική της Bridgestone Corporation, προέβη σε συμφωνία με την TomTom για την απόκτηση του τομέα τηλεματικής της για 910 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά.

Η συναλλαγή φέρνει σε επαφή τη μεγαλύτερη εταιρεία ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο με έναν μεγάλο προμηθευτή ψηφιακών λύσεων στόλων στην Ευρώπη, δημιουργώντας μια κορυφαία πλατφόρμα δεδομένων για συνδεδεμένα οχήματα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «Η TomTom Telematics θα επιταχύνει την πορεία της Bridgestone προς την ηγετική θέση των λύσεων μετακίνησης στην περιοχή και ο συνδυασμός των δεδομένων και των δύο εταιρειών θα επιτρέψει στην Bridgestone να πραγματοποιεί πωλήσεις ελαστικών σε συνδυασμό με λύσεις σε μία μεγαλύτερη βάση πελατών. Επιπλέον, η πρόσβαση στα δεδομένα θα ενισχύσει την ανάπτυξη εικονικών ελαστικών και δοκιμών της Bridgestone, καθώς και την αντίστοιχη καινοτομία των ελαστικών, η οποία θα ωφελήσει όλους τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των OEMs.«.

Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε φάση μετάβασης σε νέα επιχειρηματικά και τεχνολογικά μοντέλα εν μέσω συγκεκριμένων κοινωνικών, πρακτικών και περιβαλλοντολογικών τάσεων (κοινόχρηστες μετακινήσεις, ηλεκτροκίνηση, αυτόνομη οδήγηση και μεταφορές κ.α.).

Στο πλαίσιο αυτό, η Bridgestone καθιστά τις ψηφιακές λύσεις μετακίνησης και λύσεις στόλων ως μία στρατηγική προτεραιότητα. Αυτό ενισχύεται από την αυξανόμενη σημασία των στόλων έναντι των ιδιωτικών οχημάτων προκειμένου για τη μεταφορά ανθρώπων και αγαθών. Η αυξανόμενη ζήτηση στη βιομηχανία των μεταφορών σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές στόλων πρέπει να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητα και να ελαχιστοποιήσουν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας.

Αυτή η τελευταία επένδυση έρχεται να ενισχύσει προηγούμενες κινήσεις της Bridgestone για την ενίσχυση της ψηφιακής της τεχνολογίας στην περιοχή της ΕΜΕΑ. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει δυνατότητες συλλογής δεδομένων από αισθητήρες, πλατφόρμες δεδομένων και αναλυτικά στοιχεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την έναρξη μιας σειράς ψηφιακών λύσεων και εφαρμογών, όπως τα Tirematics, Mobox, FleetPulse και Bridgestone Connect.

Η TomTom Telematics παρουσιάζει διψήφια νούμερα ανάπτυξης ανάπτυξης τα τελευταία έτη και διαθέτει μια μεγάλη και αυξανόμενη εγκατεστημένη βάση χρηστών 860.000 οχημάτων, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι επαγγελματικά. Διαθέτει ένα προσαρμοσμένο σύστημα go-to-market και ψηφιακές λύσεις WebFleet και NextFleet. Οι τεχνολογίες της βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων στο cloud και διαχειρίζεται κατά μέσο όρο πάνω από 800 εκατομμύρια αναζητήσεις GPS, 3,3 εκατομμύρια ταξίδια και 200 εκατομμύρια εισερχόμενα μηνύματα, σε ημερήσια βάση και επιτρέπει σε πελάτες όπως επαγγελματικούς στόλους, εταιρείες leasing ή εταιρικούς στόλους να καταστήσουν τις λειτουργίες τους πιο αποτελεσματικές.

Η Bridgestone διαθέτει το τέλειο πακέτο για την επιτάχυνση της επιχείρησης TomTom Telematics. Μπορεί να αξιοποιήσει την ισχυρή επωνυμία της μάρκας, τη μεγάλη πελατειακή της βάση, την προτίμηση που έχει ως προμηθευτής από πολλούς κορυφαίους κατασκευαστές οχημάτων και στόλων παγκοσμίως και 2.600 σημεία πώλησης στην EMEA. Επιπλέον, η Bridgestone φέρνει τις επενδύσεις στον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης και το Digital Garage που εδρεύει στη Ρώμη, αφιερωμένο στην ανάπτυξη λύσεων ψηφιακών μεταφορών.

Η TomTom Telematics έχει 670 υπαλλήλους και θα συνεχίσει να λειτουργεί αυτόνομα εξυπηρετώντας τους πελάτες της, με την εξαγορά να ολοκληρώνεται μέχρι το καλοκαίρι.


startupper.gr



Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!