Η τεχνητή νοημοσύνη, το E-fresh και το πλάνο πενταετίας

Το ελληνικό ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ E-Fresh, το οποίο βρίσκεται σε επαφές με την ΑΒ Βασιλόπουλος, ανακοίνωσε στις 16 Ιανουαρίου στο εξωτερικό, ότι οι πωλήσεις του αυξήθηκαν πέρυσι κατά 93%, η επανάληψη των επισκέψεων άγγιξε το 88%, ενώ ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 94%.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών ετών, η E-Fresh έχει παραδώσει περισσότερες από 250.000 παραγγελίες, ο αριθμός των εργαζομένων της ξεπερνά πλέον τους 150, ενώ χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) για να εξασφαλίσει ότι η παράδοση θα γίνει εντός 3 ωρών από την τοποθέτηση της παραγγελίας.

"Υπάρχει μια παγκόσμια ευκαιρία να ανακαλύψουμε πώς οι υπάρχουσες τεχνολογίας μπορούν να βρουν νέες χρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο", είπε η επικεφαλής του Ζήνα Μαυροειδή. "Έχοντας επιτύχει αυτό στην τοπική αγορά, επιδιώκουμε να επηρεάσουμε τον παγκόσμιο κλάδο, καθώς η καταναλωτική συμπεριφορά συνεχίζει να εξελίσσεται", σημείωσε. "Στα επόμενα πέντε χρόνια, επιδιώκουμε να αναπτυχθούμε επιθετικά και να αυξήσουμε την πελατειακή μας βάση μέσω εξατομίκευσης και AI (τεχνητής νοημοσύνης)."

Γιατί ποντάρει το e-fresh στην ΑΙ; Γιατί "οι εφαρμογές της AI βοηθάνε την εταιρεία να προβλέψει τη ζήτηση των πελατών της και να προσφέρει εξατομικευμένο περιεχόμενο και να βελτιστοποιήσει τη ρομποτική λύση και τις διαδρομές παράδοσης. Υπάρχει σίγουρα περισσότερος χώρος για ανάπτυξη και πιστεύουμε ακράδαντα ότι η AI θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο μέλλον”, ανέφερε η επικεφαλής του ελληνικού ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ στο Forbes.

Επί του παρόντος, η E-Fresh διαθέτει 18.000 προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων, φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Η εταιρεία έχει πάνω από 60.000 εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ πρόσφατα διακρίθηκε για 3η συνεχή χρονιά στον θεσμό των E-volution Awards με το χρυσό βραβείο για το βέλτιστο ηλεκτρονικό supermarket.

της Αλεξάνδρας Γκίτση
capital.gr

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις στο e-mail σου από το ERGON blog!