Lidl: Έκλεισε 20 χρόνια στην Ελλάδα

Με πηγή έμπνευσης τα 20 χρόνια λειτουργίας της εταιρείας στην Ελλάδα, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μία επετειακή καμπάνια και μας "ταξιδεύει" από το 1999 έως το 2019, μία χρονιά που επιβεβαιώνει πως εδώ και 20 χρόνια κάνει την κάθε μέρα να αξίζει.

Η νέα δημιουργική καμπάνια, κάνει μια αναδρομή ξεκινώντας από την ημέρα που άρχισαν όλα, στις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα και δεσμεύθηκε στο ελληνικό κοινό ότι θα προσφέρει κάθε μέρα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς.

Σήμερα, με 221 καταστήματα και 4 κέντρα διανομής, η Lidl Hellas συνεχίζει με τις ίδιες αξίες που την καθιέρωσαν στη συνείδηση του ελληνικού κοινού.

Η τηλεοπτική επικοινωνία αποτυπώνει αυτή τη δυνατή σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια. Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι μια οικογένεια την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα. Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο νεογέννητο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές αλλά και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, τους βλέπουμε να μεγαλώνουν μαζί, να αλλάζουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στην διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl. Είναι εκεί για να δώσουν λύσεις, να καλύψουν τις ανάγκες και τα "θέλω" τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Για άλλη μια χρονιά, η ταινία με διαφημιστική την The Newtons Laboratory, παραγωγή τη Filmiki και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga επενδύθηκε μουσικά από τον μουσικοσυνθέτη Νίκο Πορτοκάλογλου, που έντυσε τις εικόνες με το αγαπημένο τραγούδι "Πάνω από τα σύννεφα". 

Γιατί τελικά, όσο κι αν αλλάζουν οι ανάγκες μας, όσο κι αν αλλάζει η ζωή μας, τα Lidl θα είναι πάντα εδώ για να κάνουν την κάθε μέρα μας να αξίζει. Αυτό κάνουμε εδώ και 20 χρόνια. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον.


emea.gr