Vivartia και PrivateReview "μαζί" για την εξυπηρέτηση του πελάτη

Η Vivartia, που αποτελεί τη μεγαλύτερη επιχείρηση στον Κλάδο Υπηρεσιών Εστίασης και Ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και η PrivateReview, η 100% ελληνική λύση στη μέτρηση ικανοποίησης πελατών, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να βάλουν τη γνώμη του καταναλωτή στο επίκεντρο. Στόχος; Ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση, ακόμα καλύτερες υπηρεσίες.

O κλάδος των αλυσίδων εστίασης είναι ιδιαίτερα απαιτητικός τόσο λόγω του ανταγωνισμού, όσο και εξαιτίας των υψηλών στάνταρ του Έλληνα καταναλωτή που αναζητά ποιότητα, ποικιλία, ταχύτητα και καλή εξυπηρέτηση. Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, μέσω των δικτύων Goody's Burger House και Everest, κατόρθωσε να διακριθεί ανταποκρινόμενος σε αυτές ακριβώς τις απαιτήσεις, με τα δύο brands να αποτελούν πλέον από τα πιο αναγνωρίσιμα σήματα στην Ελλάδα.

Για να διασφαλίσει ότι θα συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia προχώρησε ακόμα ένα βήμα με κριτήρια ότι αφενός χρειάζεται να γνωρίζει τι σκέφτονται οι πελάτες του για τις υπηρεσίες των καταστημάτων του και αφετέρου επιθυμεί να ενσωματώσει αυτές τις πληροφορίες στη χάραξη της στρατηγικής του. Γι' αυτό το λόγο, η διοίκηση του Ομίλου συνεργάστηκε με την PrivateReview, ώστε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της συνεχούς επιτόπιας αξιολόγησης, και να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα εργαλείο καθημερινής παρακολούθησης της ικανοποίησης των πελατών της.

«Στον Όμιλο Εστίασης της Vivartia, ο πελάτης είναι ο κεντρικός άξονας βάσει του οποίου λαμβάνουμε όλες τις αποφάσεις μας», λέει ο Κοσμάς Κροκίδας, Group Marketing Director του Ομίλου. «Είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζουμε πώς αισθάνεται στους χώρους των καταστημάτων μας και ότι εντέλει φεύγει ικανοποιημένος με τις υπηρεσίες που του παρέχουμε. Οι συσκευές αξιολόγησης PrivateReview μας επιτρέπουν τόσο να δείχνουμε πόσο σημαντική είναι για εμάς η γνώμη του, όσο και να συγκεντρώνουμε μεγάλο όγκο δεδομένων, να αναλύουμε τις τάσεις, να συγκρίνουμε τις επιδόσεις μας στην πάροδο του χρόνου και να επεμβαίνουμε όποτε χρειάζεται», συνεχίζει.

«Aυτή τη στιγμή έχουν εγκατασταθεί συσκευές επιτόπιας αξιολόγησης σε περισσότερα από 100 καταστήματα Goody's Burger House και Everest σε όλη την Ελλάδα», συμπληρώνει ο Βασίλης Δημαράκης, Διευθύνων Σύμβουλος της PrivateReview. «Μιλώντας με τον Όμιλο Εστίασης της Vivartia, κατανοήσαμε την ανάγκη τους για έναν ευέλικτο και καινοτόμο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες τους, που θα τους δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουν και να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους πολύ πιο γρήγορα και άμεσα σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια, όπως είναι για παράδειγμα οι έρευνες αγοράς. Οι συσκευές PrivateReview τοποθετήθηκαν σε εμφανή σημεία ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμες από τους καταναλωτές. Σε συνδυασμό με το απλό και φιλικό σύστημα χρήσης, όπου ο πελάτης εκφράζει τη γνώμη του με το πάτημα ενός κουμπιού, βεβαιώσαμε ότι η ομάδα του Ομίλου Εστίασης της Vivartia θα συλλέγει σε καθημερινή βάση ικανό αριθμό αξιολογήσεων για να μπορεί να βγάζει ασφαλή συμπεράσματα».

Mόνο το πρώτο τρίμηνο του 2018, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia έχει λάβει περισσότερες από 150.000 αξιολογήσεις για τα καταστήματα Goody's Burger House, και περίπου 110.000 αξιολογήσεις για καταστήματα Everest. «Η διαθεσιμότητα ενός τόσο μεγάλου πλήθους δεδομένων τα οποία μπορούμε να επεξεργαστούμε ώστε να εξάγουμε συμπεράσματα realtime σε επίπεδο ημέρας ακόμα και ώρας, μας ανοίγει νέους δρόμους κατανόησης των πελατών μας», καταλήγει ο κ. Κροκίδας.

newmoney.gr