ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Τουρισμός Ευεξίας: Το μεγάλο στοίχημα των ξενοδόχων και πώς να το κερδίσετε

Τα τελευταία χρόνια η ταχύτατη ανάπτυξη του Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας έχει φέρει τους ξενοδόχους μπροστά σε νέες προκλήσεις και επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Είναι γεγονός ότι ο Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας είναι ένα τομέας, ο οποίος αφορά εξειδικευμένες υπηρεσίες προς ένα ολοένα και αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών που αναζητούν σωματική και πνευματική ευημερία κατά την διάρκεια της διαμονής τους.
 Τι σημαίνει wellness για τους ξενοδόχους;
Στο παρελθόν, οι ξενοδοχειακές υπηρεσίες που αφορούσαν την υγεία και την ευεξία δεν ήταν στο επίκεντρο της ατζέντας των Hotel General Managers. Το αποτέλεσμα; Τα ξενοδοχεία έχαναν μια πολύτιμη ευκαιρία να σημειώσουν αύξηση των πωλήσεων τους, εφόσον η ευεξία δεν αποτελούσε μέρος της ταυτότητάς τους και συνεπώς και των υπηρεσιών τους.
Σήμερα, ο αυξανόμενος αριθμός τουριστών wellness σε παγκόσμιο επίπεδο έχει φέρει τους ξενοδόχους αντιμέτωπους με νέες προκλήσεις, υπενθυμίζοντας τους ότι η επιτυχής ενσωμάτωση της ευεξίας στην ξενοδοχειακή εμπειρία απαιτεί κάτι περισσότερο από την παροχή ενός mat γιόγκα, ενός χώρου μασάζ ή μερικών επιπλέον φρέσκων φρούτων στο πρωινό.
Σε αυτό το σημείο, εγείρεται ένα καίριο ερώτημα: Πώς οι ξενοδόχοι θα μπορέσουν να κάνουν τη διαφορά και να προσφέρουν ποιοτικές και καινοτόμες Wellness υπηρεσίες που θα ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες του συγκεκριμένου target group;
Πως θα κάνετε τη διαφορά στον Τουρισμό Ευεξίας
Αν ο στόχος σας είναι να κερδίσετε το κοινό του Wellness Τουρισμού θα χρειαστείτε κάτι περισσότερο από ένα γυμναστήριο με τον βασικό εξοπλισμό. Πως θα κάνετε τη διαφορά και θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας;
Η Πάρις Αγγέλικα, CEO & Founder του Consulting Agency Premium Wellness, αναφέρει ότι «Η αγορά του Wellness είναι απεριόριστη και οι ανάγκες των ταξιδιωτών είναι να βιώσουν μοναδικές και ξεχωριστές εμπειρίες σε κάθε προορισμό που επισκέπτονται. Κάθε ξενοδοχείο είναι μοναδικό και είναι σημαντικό η wellness ταυτότητά του να συνδυάζει καινοτομία, ποιότητα και στοιχεία τοπικής κουλτούρας. Αυτό που βλέπουμε συχνά είναι το ίδιο μοντέλο γυμναστηρίου και SPA στα ξενοδοχεία χωρίς καμία έμπνευση. Ένας μοναδικός και εμπνευσμένος χώρος Wellness προσφέρει κάτι πολύ παραπάνω από το κέρδος στους ξενοδόχους. Προσφέρει εμπειρίες τόσο μοναδικές στον πελάτη που αυτόματα μετατρέπεται σε έναν international ambassador για το ξενοδοχείο μοιράζοντας την εμπειρία του με το δίκτυο του on line ή off line. Και εκεί βρίσκεται όλη η αξία μίας διαμονής.».
Ποια είναι η Πάρις Αγγέλικα
Η Πάρις Αγγέλικα είναι CEO της Premium Wellness, του πρωτοποριακού Wellness Consulting Agency, το οποίο ήδη μετράει επιτυχημένες συνεργασίες με luxury hotelsστην Ελλάδα (Elatos Resort & Health Club ParnassosPetra & Fos Boutique Hotel & SPA ManiKivotos Hotel MykonosBranco Hotel MykonosBella Mare Hotel Corfu), προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες Wellness όπως η Δημιουργία Ταυτότητας,Ανάπτυξη & Διαχείριση χώρων ΕυεξίαςΔημιουργία Μενού ΥπηρεσιώνΣτελέχωση & Εκπαίδευση, Επιλογή εξοπλισμού & προϊόντωνEvents Ευεξίας και Retreats Ευεξίας.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]