Σε 12 νέες αγορές επεκτείνεται η Ikea

Σε περίπου 12 νέες αγορές πρόκειται να επεκταθεί η Ikea τα επόμενα χρόνια, συμπεριλαμβανομένων της Νότιας Αμερικής, καθώς στόχος του σουηδικού κολοσσού είναι να φτάσει τους 3 δισ. πελάτες μέχρι το 2025.

Τα ερχόμενα χρόνια, η εταιρία θα ανοίξει καταστήματα στη Χιλή, στην Κολομβία και το Περού, μέσω ενός νέου franchise που ονομάζεται «Falabella», στην πρώτη της απόπειρα να μπει στην αγορά της Ν. Αμερικής, όπως αναφέρει η Ikea σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. Η Inter Ikea, ο παγκόσμιος franchisor της Ιkea ανέφερε ότι η εταιρία σκοπεύει να αρχίσει να διαθέτει τα προϊόντα της στο Μεξικό, την Εσθονία, το Πουέρτο Ρίκο, το Λουξεμβρούργο, τις Φιλιππίνες, την Ομάν και τη Μακάο.

«Μέχρι το 2025, θα έχουμε την δυνατότητα να απευθυνόμαστε και να αλληλεπιδρούμε με 3 δισ. ανθρώπους», ανέφερε ο CEO της Inter Ikea, Torbjorn Loof. «Θα προσφέρουμε νέους τρόπους να αγοράζει κανείς τα προϊόντα μας - online, σε απομακρυσμένες περιοχές αλλά και στα κέντρα των πόλεων», συμπλήρωσε.

Η Ikea βρίσκεται εν μέσω αναδιαμόρφωσης, κατευθύνοντας πόρους στις αναδυόμενες αγορές και στις εναλλακτικές καταναλωτικές πρακτικές, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και την παρουσία στα κέντρα των πόλεων. Τα νέα σχέδια επέκτασης έρχονται μετά από την αύξηση 4,5% των πωλήσεων σε ένα χρόνο που παρουσίασε η Inter Ikea τον Αύγουστο, στα 400 καταστήματά της σε όλο τον κόσμο.

newmoney.gr