ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Γιατί το SEO είναι απαραίτητο ακόμα και για μία μικρή επιχείρηση;

To SEO είναι ένας από τους πιο παρεξηγημένους και παρερμηνευμένους όρους στον κόσμο του marketing. Αρκετοί επιχειρηματίες έχουν υποτιμήσει τη σημασία του Search Engine Optimization ως μέρος ενός καλού, σταθερού σχεδίου marketing για μικρές, μεσαίες και ακόμη και μεγάλες επιχειρήσεις. Πολλοί είναι εκείνοι, μάλιστα, που εξακολουθούν να ρωτούν γιατί το SEO είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις.

Το SEO είναι ένα μακροβιώσιμο αποτέλεσμα του καλού marketing το οποίο μπορεί να φέρει την επιχείρησή σας σε επαφή με πιο καταρτισμένους πελάτες. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι το SEO μπορεί να έχει καλύτερη απόδοση επένδυσης από τις παραδοσιακές μορφές marketing όπως οι τηλεοπτικές διαφημίσεις. Προσοχή, όμως, το SEO δεν είναι μαγικό, αλλά παρέχει επιχειρηματική προβολή, branding, διαδικτυακή κυκλοφορία, υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI), αξιοπιστία και διορατικότητα στη συμπεριφορά των πελατών.

SEO: Όσο πιο ψηλά στα αποτελέσματα τόσο πιο μεγάλη η εμπιστοσύνη

Όταν οι χρήστες αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, προφανώς θέλετε να εμφανίζονται όσο το δυνατόν υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Ο μέσος χρήστης θεωρεί ότι αν κάποιο προϊόν εμφανίζεται πιο συχνά και πιο ψηλά στις μηχανές αναζήτησης είναι και πιο εύκολο να το εμπιστευτεί και να προχωρήσει στην αγορά. Τι σημαίνει αυτό για την επιχείρησή σας; Σημαίνει ότι αν μπορείτε να εμφανίζεστε συνεχώς ψηλά σ’ όλα αυτά τα αποτελέσματα αναζήτησης, κερδίζετε ολοένα και περισσότερο το mindshare με κάθε δυνητικό πελάτη. Οι πιθανότητες είναι πολύ καλές που τελικά θα κάνουν click στο site σας και αφού εμφανίζεστε συνεχώς σ’ όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης, θα σας εμπιστευτούν πολύ περισσότερο.

Παράλληλα, το SEO ανταμείβει την επιχείρησή σας για τις προσπάθειές της σε υψηλότερο ρυθμό από ό, τι σχεδόν όλες τις παραδοσιακές μορφές offline διαφήμισης. Ο λόγος είναι απλός. Με το SEO σας δίνεται η δυνατότητα να εμφανίζεται το προϊόν σας ή η υπηρεσία σας στους χρήστες όταν ψάχνουν για τα συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να παραβιάζετε τον προσωπικό τους χρόνο διακόπτοντας την αγαπημένη τηλεοπτική εκπομπή τους ή το άρθρο που διαβάζουν σ’ ένα περιοδικό. Δεν χρειάζεται να τους πείσετε ότι χρειάζονται το προϊόν ή την υπηρεσία σας. απλά πρέπει να τους πείσετε ότι είστε η σωστή επιχείρηση για να το αγοράσουν.

Το καλό SEO σε εμφανίζει στην πρώτη σελίδα του Google

Η Google επεξεργάζεται πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα. Εάν η επιχείρησή σας δεν μπορεί να βρεθεί στις αναζητήσεις της Google, τότε πρακτικά δεν υπάρχει στον χάρτη. Και, για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, αν δεν βρίσκεστε σε κορυφαία αποτελέσματα κατάταξης SERP τότε και πάλι έχετε πρόβλημα. Για να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό αξίζει να σημειώσουμε πως η πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google αντιπροσωπεύει το 92% της επισκεψιμότητας ενός site, ενώ η μετάβαση στη δεύτερη σελίδα μεταφράζεται σε απώλεια του 95% των πιθανών επισκεπτών!

Σύμφωνα με έρευνες, το SEO ενισχύει την επιχειρηματική παραγωγικότητα κατά δέκα φορές και βελτιώνει την ορατότητα στο διαδίκτυο. Δημιουργεί επίσης ένα κοινό-στόχο και βελτιώνει το social media reach της επιχείρησής σας.

Το SEO έχει καλή απόδοση επένδυσης (ROI) και συνήθως προσφέρει μεγάλα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα. Αλλά είναι ένα μακροπρόθεσμο παιχνίδι. Τα Social Media βοηθούν να δημιουργήσετε μια εικόνα και να έρθετε πιο κοντά στους followers του brand σας. Οι online διαφημίσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά σας. Αλλά μια ισχυρή στρατηγική SEO βάζει την ιστοσελίδα σας στην κορυφή. Και αν συνεχίσετε να επενδύετε χρόνο και πόρους, θα έχετε μια συνεχή παρουσία στην πρώτη σελίδα της Google, κερδίζοντας αναγνώριση του brand σας, φήμη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Οι βασικοί λόγοι για να επενδύσει κάποιος στο SEO:
  • Η οργανική αναζήτηση είναι συνήθως η κύρια πηγή επισκεψιμότητας ενός Website
  • Το SEO χτίζει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία
  • Το καλό SEO σημαίνει καλό User Experience
  • Το SEO σημαίνει αύξηση του Engagement, της επισκεψιμότητας & των Conversions
  • Το SEO επηρεάζει το Buying Cycle
  • Το SEO είναι μία μακροπρόθεσμη στρατηγική
  • Με λίγα λόγια, η εφαρμογή ισχυρού, ποιοτικού SEO στο site του brand ή της επιχείρησής σας θα είναι πάντα επωφελές καθώς μπορεί να θεωρείται μια τεχνική marketing "νέας εποχής", αλλά είναι κρίσιμο για την παρουσία ενός brand του σήμερα, ειδικά καθώς τα διαθέσιμα data και ο ανταγωνισμός συνεχίζουν να αυξάνονται και να μεγαλώνουν.

Πού μπορώ να μάθω περισσότερα για τη σωστή χρήση του on-site και off-site SEO;

Ενημερωθείτε για τα certificates & diplomas της KnowCrunch, την πληρέστερη και σοβαρότερη εκπαίδευση στελεχών στην αγορά.


Κατερίνα ΜασσαράDigital Copywriterπηγή: epixeiro.gr



ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]