21 εκατ. ευρώ χρηματοδότηση στον 5ο γύρο του Google DNI Fund – ένα μεγάλο έργο στην Ελλάδα!

Το χρηματοδοτικό εργαλείο της Google το οποίο έχει στόχο να ενισχύσει τον τομέα ειδήσεων, πολυπλεύρως, στην Ευρώπη ανακοίνωσε μέσα στον Ιούλιο τις επιλογές του για τον 5ο γύρο.

Η πρωτοβουλία της Google ξεκίνησε το 2015 με 150 εκατ. ευρώ διαθέσιμα κεφάλαια τα οποία θα διατεθούν σε μικρούς και μεγάλους εκδότες για την υποστήριξη της υψηλή ποιότητας δημοσιογραφίας μέσω της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

Στον 5ο γύρο το DNI Fund δέχτηκε 820 αιτήσεις από 29 χώρες της Ευρώπης από ειδησεογραφικές Startups, τοπικούς παραδοσιακούς παίκτες της αγοράς, online μέσα, τηλεοπτικά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς αλλά και από πανεπιστημιακές ομάδες.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι από τα 30 μεγάλα έργα, 14 αφορούν κοινοπραξίες μεταξύ εκδοτών, Startups και πανεπιστημιακών ομάδων, με την έμφαση του συγκεκριμένου γύρου να είναι οι διαφοροποιημένες και νέες πηγές εσόδων.

Πολλά έργα αφορούν εφαρμογές για Smartphones και Voice Assistants αλλά και προσωποποιημένη και δυναμική τιμολόγηση με το Machine Learning να είναι στο επίκεντρο για την ανακάλυψη αλλά προώθηση του εκάστοτε περιεχομένου για να μείωση του κόστους αλλά και για να έχουν χρόνο οι δημοσιογράφοι θα ασχοληθούν με ειδικά και μεγάλα θέματα.

Στην Ελλάδα αυτή τη φορά χρηματοδοτήθηκε ένα μεγάλο έργο, άνω των 150.000 ευρώ, από την 24media, ενώ σας παρουσιάζουμε και μερικά επιλεγμένα έργα που θα χρηματοδοτηθούν σε αυτό τον γύρο.

(κλικ για zoom)

News.vid.io, Ελλάδα, 399.000 ευρώ

Το News.vid.io της 24Media στοχεύει στην τόνωση της καινοτομίας στην ψηφιακή δημοσιογραφική ενημέρωση. Το έργο χρησιμοποιεί τις δυνατότητες των τεχνολογιών ανάλυσης βίντεο, σχολιασμού και περίληψης σε μια ενιαία πλατφόρμα που επιτρέπει σε ειδησεογραφικούς οργανισμούς να δημιουργήσουν πολλαπλές εκδόσεις βίντεο, με αρκετά αυτοματοποιημένο τρόπο, που καλύπτουν το ίδιο γεγονός.

Ask Info – Βέλγιο, 400.000 ευρώ

Με χρηματοδότηση ύψους 400.000 ευρώ, η Lapresse.be σε συνεργασία με την IPM SA και την Rossel SA θα αναπτύξουν ένα σύστημα παράδοσης ειδήσεων και πληροφοριών μέσω φωνής και ήχου, όπου οι αναγνώστες θα μπορούν να ζητούν φωνητικά το περιεχόμενό στην εφημερίδα.

Royalty – Ιταλία, 739.000 ευρώ

Το Royalty σκοπεύει να δημιουργήσει ένα νέο είδος ψηφιακής εφημερίδας, χρησιμοποιώντας τη μηχανική μάθηση για εξατομίκευση περιεχομένου. Η Il Sole 24 ORE θα συνεργαστεί με την Teorema Engineering σε αυτή την πρωτοβουλία.

PinkNews Advocacy – Ηνωμένο Βασίλειο, 299.338 ευρώ

Η πλατφόρμα PinkNews Advocacy θα συνδέσει αναγνώστες με φιλανθρωπικούς οργανισμούς και ακτιβιστές προσφέροντάς τους μια σειρά από υποστηρικτικές ενέργειες που μπορεί να ακολουθήσουν μετά την ανάγνωση ενός ειδησεογραφικού άρθρου ή την παρακολούθηση ενός βίντεο.


Virtual Newsroom – Γαλλία, 49.332 ευρώ

Αυτή η πρωτοβουλία προέρχεται από το γαλλικό περιοδικό Play Bac Presse και στοχεύει να δώσει στους δασκάλους τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουν τα παιδιά στον κόσμο της δημοσιογραφίας. DNI


startupper.gr