ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Τι πρέπει να κάνει η ασφαλιστική αγορά τους επόμενους 12μήνες

«Οι επιχειρήσεις συνήθως αποτυγχάνουν γιατί ζουν στο παρελθόν. Αυτό που σήμερα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες είναι να επενδύσουν στον ψηφιακό αλφαβητισμό και να κατανοήσουν πλήρως τις ανάγκες των πολιτών.» Αυτό ανέφερε ο Rohit Talwar, CEO της Fast Future Research μιλώντας στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών στο Costa Navarino.

«Το ζήτημα που εγείρεται» τόνισε «είναι πώς θα καταλάβουμε τι είναι αυτό που αλλάζει για να παραμείνει μία επιχείρηση ανταγωνιστική. Πώς θα είμαστε νικητές σε έναν κόσμο που άλλοι υπαγορεύουν τους κανόνες και όλα γίνονται ψηφιακά. Πώς θα διοχετεύσουμε τις ιδέες μας σε μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Πρέπει να σκεφτούμε έναν κόσμο σε ανάπτυξη και βιομηχανίες ή κλάδους που δεν υπάρχουν ή μόλις δημιουργήθηκαν. Δεν μπορείτε βέβαια να προσφέρετε ασφαλιστικά προϊόντα για κάτι που δεν υπάρχει, αλλά να προετοιμαστείτε».

Ο κ. Talwar αναφέρθηκε επίσης σε παραδείγματα όπως η Trov που είναι μικροασφαλίσεις από την άποψη της μικρής χρονικής διάρκειας on line ασφαλίσεων σε αντικείμενα όπως φωτογραφικές μηχανές και ποδήλατα ή της ασφάλισης με βάση τη χρήση όπως η Metromile. Επίσης απλοποιούνται οι διαδικασίες για τη σύναψη ασφάλισης και υπάρχει η τάση της δημιουργίας πολυασφαλιστηρίων.

«Στα επόμενα χρόνια καταλυτικό ρόλο θα παίξει η τεχνητή νοημοσύνη, η ανάπτυξη της ιατρικής τεχνολογίας τα robots κ.λπ. Βλέπουμε ψηφιακούς θυρωρούς σε ξενοδοχεία στο εξωτερικό ή πλέον και ψηφιακούς εκτυπωτές στην κατασκευή κτιρίων.»

Δύο είναι λοιπόν τα στοιχεία που πρέπει να εστιάσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι άνθρωποι της διαμεσολάβησης να κάνουν μέσα στους επόμενους 12 μήνες:

1. Βλέποντας κανείς την διείσδυση της ασφαλιστικής αγοράς αντιλαμβάνεται ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης. Πρέπει η ασφαλιστική αγορά να έχει πλήρη αντίληψη των αναγκών των πελατών σε έναν κόσμο που αλλάζει με ραγδαία ταχύτητα. Πρέπει να μπούμε στη ζωή των πελατών και των επιχειρήσεων. Υπάρχει ένα κοινό στοιχείο επίσης δεν αντιμετωπίζουμε σωστά τους πελάτες μας . Η πρόκληση είναι πώς θα μάθουμε περισσότερα

2. Να σχεδιάσουν τα επόμενα χρόνια και να εστιάσουν στο από πού θα προκύψει η ανάπτυξη και η ψηφιακή ικανότητα. Οι ισχυρότεροι οργανισμοί βλέπουν 10 χρόνια μετά τι θέματα ασφαλιστικά θα προκύψουν. Θα υπάρχει συνθετική βιολογία, αυτόνομα οχήματα. Υπάρχει ένας νέος κόσμος που ξεκινάει. Μπορούμε αν κάνουμε κάποια σενάρια.

της Βίκυς Γερασίμου
insurancedaily.gr

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]