Η Google θέλει μερίδιο από τα Events του Facebook

Η Google αποφάσισε να αντιπαρατεθεί στα ίσια με το Facebook απαντώντας στην πρόθεση του κοινωνικού δικτύου να μπει στο παιχνίδι της αναζήτησης, χτυπώντας το Google στην καρδιά των υπηρεσιών του.

Μπορεί η προσπάθεια της Google να γίνει ένα μεγάλο ανταγωνιστικό δίκτυο με το Google+ να απέτυχε παταγωδώς, όμως αυτό δε σημαίνει πως ο τεχνολογικός γίγαντας εγκαταλείπει την μάχη. Η νέα επίθεση χτυπάει τα events, τα οποία η Google αναβάθμισε και ενέταξε ενεργά στις υπηρεσίες της, θέλοντας να συμπεριλάβει περισσότερες εξατομικευμένες πληροφορίες οι οποίες θα δίνουν περισσότερες επιλογές στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η Google ξεκίνησε την συνεργασία με σελίδες που επεξεργάζονται και αναρτούν πληροφορίες για events, τα οποία θα εμφανίζονται αυτόματα σε περιπτώσεις σχετικών αναζητήσεων σε μια περιοχή. Και όταν λέμε «συνεργασία με σελίδες» η Google δεν θα μπορούσε παρά να συνεργαστεί με τις κορυφαίες του είδους όπως Eventbrite, Ticketmaster, SeatGeek, Meetup, Vividseats, Jambase, LiveNation, Burbio, Allevents.in, Bookmyshow.com, StubHub, Bandsintown, Yext και Eventful.

Με την κίνηση αυτή η Google προσπαθεί να ανταγωνιστεί αλλά και να πάρει μερίδιο από το Facebook, το οποίο ανακοίνωσε το περασμένο φθινόπωρο ότι 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν Facebook Events σε καθημερινή βάση, και 650 εκατομμύρια τα χρησιμοποιούσαν σε όλο το δίκτυο.

H Google θέλει να προχωρήσει τα events ένα βήμα πιο πέρα από τον τρόπο που έχουμε μάθει όλοι στο Facebook, με τα αποτελέσματα αναζήτησης να εμφανίζονται σαν κάρτες στις οποίες θα υπάρχει ένα εικονίδιο σελιδοδείκτη, πατώντας το οποίο αποθηκεύει αυτόματα όλα τα στοιχεία του συγκεκριμένου event, στην ουσία δημιουργώντας ένα μικρό φάκελο events μέσα στο Google. Επιπλέον, όταν κάποιος μπαίνει σε κάποια καταχωρημένη κάρτα συμβάντος, κατευθύνεται σε μια σελίδα με περισσότερες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας (η οποία συγχρονίζεται με το ημερολόγιο), της τοποθεσίας (η οποία συγχρονίζεται με τους χάρτες), της δυνατότητας αγοράς εισιτηρίων και το μοίρασμα με άλλους χρήστες.

Όσο περισσότεροι χρήστες μπαίνουν μέσα στην υπηρεσία των events, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα δίνει η αναζήτηση, ενώ θα κάνει και προτάσεις οι οποίες θα εμφανίζονται εξατομικευμένα για κάθε χρήστη βάση των αναζητήσεων του και των προηγούμενων event για τα οποία έχει ενδιαφερθεί.

Η λειτουργία Google Events είναι ακόμα σε beta στάδιο και είναι σε λειτουργία για επιλεγμένους χρήστες, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει για όλους τους χρήστες smartphones τις επόμενες ημέρες.

startupper.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα