Πώς να χρησιμοποιήσεις το feedback υπέρ του ξενοδοχείου σου

Ως ιδιοκτήτης ξενοδοχείου, ή υπεύθυνος για την λειτουργία του, είναι λογικό να θέλεις να δημιουργείς μια μοναδική εμπειρία για τους επισκέπτες σου, και φυσικά να έχεις συνεχή αύξηση των κρατήσεων και των πωλήσεών σου. Το εργαλείο που μπορεί να σε βοηθήσει να επιτύχεις αυτόν το στόχο είναι αδιαμφισβήτητα το feedback, και υπάρχουν αρκετοί τρόποι, για να χρησιμοποιήσεις όλα αυτά τα δεδομένα, που προσφέρονται υπέρ του ξενοδοχείου.

Επομένως, κάνε συλλογή δεδομένων από τις κριτικές των επισκεπτών σου. Τι είναι αυτό που τους ικανοποίησε περισσότερο, τι είναι αυτό που τους απογοήτευσε; Τι λένε, λοιπόν, οι πελάτες σου στο διαδίκτυο, και τι είδους φήμη χτίζεται γύρω από το όνομα του ξενοδοχείου σου; Αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία.

Πώς, λοιπόν, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτήν την πληθώρα δεδομένων που παράγεται μέσω του feedback;

Το σημαντικότερο είναι ότι μέσω της ανάλυσης των κριτικών, που προέρχονται από τους επισκέπτες, μπορείς να συνειδητοποιήσεις τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία της συνολικής εμπειρίας, που προσφέρεται από το ξενοδοχείο σου, και φυσικά όταν γνωρίζεις ποιο είναι το πρόβλημα, μπορείς να βρεις και τη λύση του. Πώς οι υπηρεσίες σου είναι συμβατές με αυτό, που προσδοκούσαν οι επισκέπτες, πριν έρθουν στον χώρο, αλλά και με τις τάσεις και τις μόδες, που κυριαρχούν, αυτήν την εποχή στον κλάδο. Επιπλέον, το feedback είναι αυτό που μπορεί να σου προσφέρει καλύτερους όρους διαπραγμάτευσης. Δηλαδή, αν από τις κριτικές για το ξενοδοχείο σου, φαίνεται ότι μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων, π.χ. από τη Γαλλία, μένουν απόλυτα ευχαριστημένοι, μπορείς να διαπραγματευτείς καλύτερα πακέτα διακοπών με τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, που θα αφορούν τους Γάλλους.

Επίσης, μπορείς να κατηγοριοποιήσεις, μέσω πολλών online προγραμμάτων, που προσφέρονται, τις κριτικές σε καλές, κακές και ουδέτερες, ή ανάλογα με το είδος επίσκεψης, π.χ. δεξιώσεις γάμου, εκδηλώσεις, συνέδρια, διακοπές. Μέσα από αυτήν την κατηγοριοποίηση, μπορείς να βρεις εκείνες τις κριτικές, που σε εκθειάζουν και να τις δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου, ευχαριστώντας τους επισκέπτες, που τις έγραψαν. Με αυτόν τον τρόπο και θα φέρεις ακόμα πιο κοντά σου τους ίδιους επισκέπτες, αλλά και θα προσελκύσεις και πολλούς ακόμα, δείχνοντας ότι είσαι σε θέση να τους ικανοποιήσεις στο έπακρο. Με λίγα λόγια, ένας πάρα πολύ καλός τρόπος, για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Είναι σημαντικό, επομένως, για να επιτύχεις μεγαλύτερα ποσοστά πωλήσεων στο ξενοδοχείο σου, να ξεκινήσεις με τη σωστή σειρά, λαμβάνοντας πρώτα απ’ όλα το feedback από τους επισκέπτες σου. Ο πιο εύκολος και σίγουρα αποτελεσματικός τρόπος είναι, να ζητήσεις από τους επισκέπτες σου να πουν την γνώμη τους, όσο είναι ακόμη στο χώρο τους ξενοδοχείου. Το καλό στοιχείο αυτού του τρόπου προσέγγισης είναι ότι σου επιτρέπει να μετατρέψεις μια κακή κριτική σε μια πολύ καλή, προλαμβάνοντας και διορθώνοντας οτιδήποτε ενοχλεί τον επισκέπτη στην στιγμή, και κατ’ επέκταση να αποτρέψεις τυχόν άσχημη φήμη. Τέλος, πέραν των διαπροσωπικών σχέσεων που χτίζονται πρόσωπο με πρόσωπο, μπορείς να λάβεις κριτικές και μέσω των social media ή email, δίαυλοι που σίγουρα θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις σε μεγάλο βαθμό όλα τα δεδομένα που παράγονται σχετικά με το ξενοδοχείο σου. Το σημαντικό, λοιπόν, είναι, πολύ απλά, να εκμεταλλευτείς αυτήν την δυνατότητα όσο το δυνατόν περισσότερο.

hotelmag.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα