Generation X: Η ανεκμετάλλευτη γενιά ταξιδιωτών

Μαζί με τη Generation Z (Γενιά: 1995 – 2010), η Generation X (Γενιά: 1965 – 1980) μοιράζεται σήμερα τη θέση για την τρίτη μεγαλύτερη ταξιδιωτική γενιά, ωστόσο οι Gen Xers (όσοι ανήκουν στη γενιά X) είναι η πιο παραμελημένη γενιά, όσον αφορά στη στόχευση των τουριστικών επιχειρήσεων.

Καθώς, οι Μillenials (Γενιά: 1980 – 1995) αναμένεται να έχουν την μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, οι τουριστικές επιχειρήσεις, επικεντρώνονται σε αυτούς.

Ωστόσο, η Generation X έχει βασικό μερίδιο της αγοράς ταξιδίων και τη μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη και οικονομική ελευθερία οποιασδήποτε γενιάς αυτή τη στιγμή, με αποτέλεσμα οι τουριστικές επιχειρήσεις να χάνουν ένα βασικό αγοραστικό κοινό.

Σύμφωνα με την Travel Trends Report 2018 της Trekksoft, οι ταξιδιώτες αυτοί δαπανούν 627 δολάρια κατά τη διάρκεια κάθε ημέρας ταξιδιού.

Το 61% των Αμερικανών Gen Xers έχει παιδιά, κάτι που σημαίνει ότι η οικογενειακή ζωή αποτελεί προτεραιότητα και το χρονοδιάγραμμα των ταξιδιωτικών τους σχεδίων, συνήθως συσχετίζεται με το σχολικό έτος. Σε αυτό το πλαίσιο, οι οικογενειακές διακοπές εξακολουθούν να είναι πολύ σημαντικές.

Οι περισσότεροι Gen Xers αναζητούν τη δυνατότητα να χαλαρώσουν, προτιμούν τις οικογενειακές επιλογές διακοπών, θέλουν να έχουν την επιλογή για εργασία ενώ βρίσκονται σε διακοπές, και γενικά αποζητούν απλά ταξίδια, επιλέγοντας καλά ξενοδοχεία με ανέσεις.

Οι επιχειρήσεις, που επιθυμούν να προσελκύσουν τους Gen Xers πρέπει να διαθέτουν καλές – και οικονομικά συμφέρουσες – προσφορές για όλη την οικογένεια και να είναι διαδικτυακά ορατές, καθώς πρόκειται για μία γενιά εξοικειωμένη με την τεχνολογία.


hotelmag.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα