ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Design, Προνόμια και Ευεξία στο επίκεντρο των Hyatt Place hotels

Η Hyatt Place, το brand της Hyatt που σχεδιάστηκε κυρίως για επαγγελματίες ταξιδιώτες, παρουσίασε τη νέα γενιά ξενοδοχείων της, που επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς τομείς: προσεγμένη σχεδίαση, προνόμια στα μέλη του World of Hyatt και βελτιωμένες εμπειρίες ευεξίας.

Design

Το εμπορικό σήμα Hyatt Place εξελίσσεται και αυξάνει τη ξενοδοχειακή εμπειρία, δίνοντας έμφαση στην άνεση των επισκεπτών, τον έλεγχο και τη διασύνδεση:
  • Εξελιγμένο Υπνοδωμάτιο: Οι επισκέπτες έχουν έρθει να γνωρίσουν ένα προορισμό και βασίζονται στην άνεση και την αποτελεσματικότητα των δωματίων Hyatt Place. Πιστό στη δέσμευση της μάρκας για έρευνα και συνεχή καινοτομία, το νέο δωμάτιο του Hyatt Place θα εξελιχθεί με νέο, προσεγμένο τρόπο:
  • “Σκεπτόμενα” έπιπλα σχεδιασμένα, για να κρατούν τους επισκέπτες οργανωμένους και παραγωγικούς.
  • Στοιχεία για την προώθηση της ευημερίας, συμπεριλαμβανομένου ενός στρώματος premium, σκίαση μαύρου χρώματος και φωτισμός ζεστού χρώματος, για την ενίσχυση της ποιότητας του ύπνου.
  • Διαχωρισμένες ζώνες για ύπνο, εργασία και χαλάρωση.
  • Μεταμόρφωση μπάνιου: Το εμπορικό σήμα Hyatt Place ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επισκεπτών, επανασχεδιάζοντας το μπάνιο, για να συμπεριλάβει ένα πιο γενναιόδωρο χώρο για προσωπικά αντικείμενα, με πολυδιάστατο φωτισμό για τη μείωση των σκιών, καλύτερη απόσταση μεταξύ καθρέφτη για το ξύρισμα και την εφαρμογή μακιγιάζ και ευρύχωρο ντους με υποπόδιο.
  • Δραστήρια Εμπειρία Lobby: Η μάρκα Hyatt Place επαναπροσδιορίζει την εμπειρία του λόμπι για τους επισκέπτες, που θέλουν να βγουν από τα δωμάτιά τους, είτε για διασύνδεση, είτε για συνεργασία, είτε για κοινωνικοποίηση, ή ακόμη και για να πιουν έναν καφέ ή ένα ποτό μόνοι τους.
  • Βελτιωμένη Μαγειρική εμπειρία: Η μάρκα Hyatt Place εισάγει μια νέα γευστική εμπειρία με αυξημένες γαστρονομικές προσφορές, που θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες των επισκεπτών, παρέχοντας καλύτερο πρωινό και ξανά-σχεδιασμένο καφέ μπαρ.
World of Hyatt

Η μάρκα Hyatt Place εμβαθύνει τις σχέσεις φιλοξενίας, ενισχύοντας τα προνόμια για την κοινότητα του World of Hyatt.
  • Εύκολο και γρήγορο check-in: Τα μέλη του World of Hyatt Explorist και του Globalist θα μπορούν να ταξιδεύουν στο πρόγραμμα τους με την επιλογή να κάνουν check-in, όταν θέλουν και όπως θέλουν.
  • Είσοδος στα κινητά: Η νέα γενιά ξενοδοχείων Hyatt Place θα είναι ικανή να εισέλθει στα κινητά τηλέφωνα, δίνοντας στα μέλη του World of Hyatt ακόμα περισσότερο έλεγχο και ευελιξία.
  • Αποκλειστικά οφέλη ευεξίας: Τα ξενοδοχεία Hyatt Place δοκιμάζουν αυτήν την περίοδο μια σειρά συνεργασιών ευεξίας βασισμένων σε εφαρμογές, που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2018 και το 2019.
  • Νέο πρωινό: Τα μέλη του World of Hyatt θα μπορούν να απολαύσουν δωρεάν το νέο πρωινό στα ξενοδοχεία Hyatt Place.
Ευεξία

Η ευεξία συνεχίζει να είναι ένα ισχυρό ζητούμενο και είναι όλο και πιο σημαντικό για τους φιλοξενούμενους του Hyatt Place, που δίνουν προτεραιότητα στην ευεξία τους και θέλουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση.
  • Περιεχόμενο σε βίντεο: Βίντεο – περιεχόμενο που προσφέρει επώνυμα προγράμματα φυσικής κατάστασης για να εμπνεύσει την ευεξία στα δωμάτια, ενώ είναι διαθέσιμο και στην εφαρμογή για κινητά της Hyatt.
  • Ενισχυμένες εγκαταστάσεις ευεξίας: Χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της, η νέα γενιά ξενοδοχείων της Hyatt Place θα ξανασχεδιάσει τα περιβάλλοντα ευεξίας, για να αντεπεξέλθει στη ζήτηση για καλύτερη γυμναστική και χαλάρωση.
  • Καλές Συνεργασίες βασισμένες σε εφαρμογές : Τα ξενοδοχεία Hyatt Place θα παρουσιάσουν μια σειρά συνεργασιών με εφαρμογές ευεξίας και γυμναστικής, συμπεριλαμβανομένης μιας πλατφόρμας κοινής χρήσης ποδηλάτων.

hoteldesign.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]