BIKOΣ: Επενδύσεις 110 εκατ. ευρώ

Συνολικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. ευρώ στα εργοστάσια εμφιάλωσης νερών, αναψυκτικών και πλαστικών φιαλών και πωμάτων που διαθέτει, έχει επενδύσει από το 1990 έως σήμερα η ηπειρώτικη βιομηχανία ΒΙΚΟΣ. Μόνο την τελευταία διετία πραγματοποιεί επενδύσεις συνολικού προϋπολογισμού 21 εκατ. ευρώ, σε νέο τεχνικό και μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και σε κτιριακές εγκαταστάσεις.

Η εταιρεία, το πρώτο μπουκάλι νερού της οποίας εμφιαλώθηκε τον Απρίλιο του 1992, παραμένει εκ των market leader στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού, ενώ "τρέχει" με υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης στην αγορά των αναψυκτικών, στην οποία εισήλθε το 2015.

Πέρυσι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4,21% στα 70,573 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 10,341 εκατ. ευρώ από 14,555 εκατ. ευρώ, τα EBITDA στα 13,976 εκατ. ευρώ και τα αποτελέσματα μετά από φόρους στα 7,25 εκατ. ευρώ από 10,254 εκατ. ευρώ.

Την ίδια στιγμή τα ταμειακά διαθέσιμα παραμένουν υψηλά, στα 17,958 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της την 31/12/2017 μειώθηκε στα 19,752 εκατ. ευρώ από 26,725 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2016. Σε ό,τι αφορά το απασχολούμενο προσωπικό της αυτό αυξήθηκε στα 287 άτομα από 262 άτομα που ήταν στη χρήση του 2016.

Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της εταιρείας αναμένει αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 4% - 5% σε σχέση με το 2017. Κάτι που θα επιτευχθεί, όπως σημειώνει στην οικονομική έκθεση που δημοσίευσε πριν από λίγο διάστημα, με στοχευμένες ενέργειες για την ανάπτυξη του δικτύου πώλησης των προϊόντων ΒΙΚΟΣ και ειδικότερα των αναψυκτικών της.

Το πρώτο πεντάμηνο του έτους, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μέτρησης της κατανάλωσης Nielsen (σ.σ. μετρά τα οργανωμένα δίκτυα), οι πωλήσεις των αναψυκτικών ΒΙΚΟΣ "έτρεξαν" με ρυθμό ανάπτυξης 85,3% σε αξία και 85,8% σε όγκο. Αποτέλεσμα να είναι το έβδομο πιο ισχυρό brand στην κατηγορία μέσα σε μόλις δύο χρόνια παρουσίας σε αυτή, κερδίζοντας μία ποσοστιαία μονάδα.

Σημειώνεται πως στο πεντάμηνο οι πωλήσεις στην αγορά αναψυκτικών σημείωσαν ανάπτυξη 5,9% σε αξία και 4% σε όγκο. Στην αγορά των εμφιαλωμένων νερών, η ΒΙΚΟΣ βρίσκεται στην πρώτη τριάδα του κλάδου, με τον νούμερο ένα παίκτη της κατηγορίας να είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Πηγή: capital.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα