Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς το Pinterest αλλάζει την ταξιδιωτική πραγματικότητα;

Το Pinterest πρόσφατα δημοσίευσε μια αναφορά σύμφωνα με την οποία οι ταξιδιώτες φαίνεται να χρησιμοποιούν το μέσο ως πολύτιμο βοηθό για να αποφασίσουν τον προορισμό τους, αλλά και τις δραστηριότητες μετά την άφιξή τους σε αυτόν.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι 3 στους 4 χρήστες του Pinterest βρίσκουν πολύτιμες τις δημοσιεύσεις από τις επωνυμίες της τουριστικής και ταξιδιωτικής αγοράς, σε βαθμό που πολλές φορές αντιδρούν άμεσα και κλείνουν ακόμη και ένα ταξίδι εκτός προγραμματισμού. Το γεγονός αυτό είναι λογικό αν σκεφτεί κανείς και τα στατιστικά στοιχεία. Αυτά δείχνουν, ότι το 49% των Αμερικανών ταξιδιωτών που ξοδεύουν από 1.000$ και πάνω για τα ταξίδια τους, βρίσκονται στην κοινότητα του Pinterest, ενώ πάνω από 40 εκατομμύρια άνθρωποι των Ηνωμένων Πολιτειών, επισκέπτονται το μέσο, για να εμπνευστούν παίρνοντας ιδέες για τα μελλοντικά τους ταξίδια από τις δημοσιεύσεις είτε άλλων χρηστών, είτε επωνυμιών αυτής της βιομηχανίας.

Όλα αυτά οδηγούν, όπως φαίνεται σε μία συνεχή αύξηση του αριθμού χρηστών και μελών του Pinterest, με τέτοια ποιοτικά χαρακτηριστικά. Πιο απλά, το Pinterest προσελκύει τουλάχιστον διπλάσιο αριθμό ταξιδιωτών από εκείνον των αντίστοιχων μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτορείων,κάτι που το καθιστά πλέον σημαντικό παράγοντα στη βιομηχανία του τουρισμού και αδιαμφισβήτητα, ένα μέσο που δεν πρέπει να μείνει ανεκμετάλλευτο από τα τουριστικά brands.

Τι συμβαίνει, όμως, όταν οι χρήστες του Pinterest σχεδιάζουν τα ταξίδια τους;

Τα ποσοστά αύξησης της επιρροής του Pinterest φτάνουν τα ύψη. Συγκεκριμένα, εκείνοι που ταξιδεύουν μόνοι τους, χωρίς οικογένεια, φίλους, συναδέλφους και συντρόφους, χρησιμοποίησαν το Pinterest, για να αποφασίσουν τον προορισμό τους, με ένα ποσοστό αύξησης κατά 593%. Για τον ίδιο λόγο, όσον αφορά την επιλογή του προορισμού, κατά 194% αυξήθηκε και ο αριθμός εκείνων, που αναζητούν τοποθεσίες που έχουν παρουσιαστεί σε διάσημες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, όπως για παράδειγμα οι οπαδοί του Game of Thrones που αναζητούν τρόπους για να δουν από κοντά σημαντικά στιγμιότυπα. Κατά 167% αυξήθηκε και ο αριθμός που ψάχνει να κάνει ταξίδια με το τρένο, ζώντας μια εναλλακτική εμπειρία, ενώ κατά 90% αυξήθηκε η ζήτηση για ταξίδια με ενδιάμεσες στάσεις για αξιοθέατα.

Αντίστοιχα, όσον αφορά τον τρόπο μετακίνησης προς τον προορισμό, αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού συνολικά, κατά 346% αυξήθηκε το ενδιαφέρον για κρουαζιέρες σε ποτάμια, κατά 142% ταξίδια που συμπεριλαμβάνουν εκδρομές με ποδήλατα και άλλες αθλητικές δραστηριότητες, ενώ κατά 136% η επιθυμία για ταξίδι με τρένο.

Τέλος, σχετικά με τις δραστηριότητες, το Pinterest έζησε και πάλι μεγάλες στιγμές αφού και εδώ αυξήθηκαν πολύ τα ποσοστά αναζήτησης, δημοσίευσης και επιρροής. Αναλυτικότερα, κατά 260% αυξήθηκε η επιλογή μαθημάτων surfing, αφού οι χρήστες ανυπομονούν να ζήσουν μια τέτοια εμπειρία και να διδαχθούν από τους ντόπιους την τέχνη του surfing. Κατά 207% αυξήθηκε, παρά την ήδη μεγάλη ζήτηση για μαθήματα μαγειρικής, και η παρακολούθηση εργαστηρίων φωτογραφίας του φαγητού, για όλους εκείνους που ανυπομονούν να τραβήξουν μοναδικές φωτογραφίες τα ιδιαίτερα πιάτα που θα δοκιμάσουν στα ταξίδια τους και να τα δημοσιεύσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ίδιο ποσοστό αύξησης, και πάλι σχετικά με το φαγητό,απέκτησε και η αναζήτηση οδηγών για εστιατόρια, και γενικά τους σωστούς προορισμούς για καλό και ξεχωριστό φαγητό.

Με λίγα λόγια, λοιπόν, το Pinterest αναδεικνύεται σε έναν πολύ δυνατό παίκτη στην ταξιδιωτική- τουριστική αγορά, και είναι σημαντικό οι επωνυμίες αυτής της αγοράς να το χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να φτάσουν στα μάτια του κοινού τους, αυξάνοντας και την φήμη και τα κέρδη τους. Οι ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να οργανώνουν τα ταξίδια τους με αυτόν τον τρόπο, και είναι σημαντικό οι χρήστες του Pinterest να μπορούν αν δουν τις επωνυμίες αυτές μέσα στο μέσο.




hotelmag.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα