Email Marketing: 4 σημεία προσοχής για περιεχόμενο με περιεχόμενο

Αναλογιζόμενοι πως καθημερινά στη θάλασσα του διαδικτύου ταξιδεύουν περίπου 196 δισεκατομμύρια emails, αντιλαμβανόμαστε πως ο τομέας του email μάρκετινγκ έχει μία τόσο μεγάλη δυναμική που είναι πραγματικά αυτοκτονικό για μία επιχείρηση να μην αξιοποιεί όλα αυτά τα οφέλη που μπορεί να της αποφέρει. Το ίδιο επικίνδυνο όμως είναι να χρησιμοποιεί το email μάρκετινγκ με λανθασμένο τρόπο αφού είναι τελείως διαφορετικό να απέχεις από κάτι παρά να συμμετέχεις με το λάθος τρόπο. Ευτυχώς η κατάσταση μπορεί να διορθωθεί εύκολα. Αυτή τη φορά θα σταθούμε στο περιεχόμενο των email ενεργειών σας και το πώς μπορούμε να το αναδείξουμε.

Ευπροσάρμοστο περιεχόμενο

Είστε σίγουροι πως το περιεχόμενο των email που προωθείτε στους πελάτες σας αποτυπώνεται σωστά στις οθόνες των ηλεκτρονικών τους συσκευών; Smartphones και tablets αποτελούν πλέον αναπόσπαστοι δίαυλοι επιχειρηματικής επικοινωνίας και διασύνδεσης τους οποίους πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη όταν θέλουμε να προωθήσουμε την επιχείρησή σας. Γι΄ αυτό και πρέπει να δίνουμε έμφαση όχι μόνο στην άρτια γραφιστική σύνθεση και διάνθιση του περιεχομένου σας αλλά και στην τεχνική αρτιότητα ως προς την απεικόνιση του. Φροντίστε ώστε το περιεχόμενό σας να ακολουθεί responsive τεχνολογίες ώστε να διασφαλίζεται η σωστή προσαρμοστικότητα και εμφάνισή του σε οθόνες κάθε μεγέθους. Στόχος είναι τα μηνύματά σας να φτάνουν στους αποδέκτες τους σωστά, εύκολα και αποτελεσματικά χωρίς προβλήματα και περιορισμούς.

Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις

Σε αυτές τις χίλιες λέξεις προσθέστε και έναν ποσοστό. 650%! Όταν το προωθητικό μας περιεχόμενό συνοδεύεται από φωτογραφία τότε η αλληλεπίδραση με τους αποδέκτες των μηνυμάτων μας είναι 650% υψηλότερη από μηνύματα που περιέχουν μόνο κείμενο. Αυτό είναι το συμπέρασμα ερευνών που γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και καταδεικνύουν την αναγκαιότητα ύπαρξης αξιόλογου φωτογραφικού υλικού που θα συνοδεύει την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών μίας επιχείρησής. Δημιουργήστε ένα ελκυστικό περιεχόμενο στις ενέργειες που κάνετε μέσω email και αξιοποιήστε την αδιαμφισβήτητη επιρροή της φωτογραφίας στο κοινό. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να προσδώστε δυναμική στην πληροφορία του κειμένου που θέλετε να επικοινωνήσετε!

Κανείς δε λέει όχι στο βίντεο!

Η ύπαρξη multimedia περιεχομένου αποτελεί ένα επιπλέον συν στη δημιουργία επιτυχημένων ενεργειών email μάρκετινγκ. Κινούμενες εικόνες gif, βίντεο και διαδραστικό περιεχόμενο που προκαλεί το ενδιαφέρον και την αλληλεπίδραση των αποδεκτών των emails σας, πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής σας ώστε να επιτύχετε ένα ολοκληρωμένο επικοινωνιακό αποτέλεσμα. Ένα βίντεο έστω και λίγων δευτερολέπτων είναι ικανό να ζωντανέψει το περιεχόμενο σας και να σας διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό η πλειονότητα του οποίου συνήθως επικεντρώνεται στην καλύτερη των περιπτώσεων στη λογική της διάταξης: διαφημιστικό κείμενο – φωτογραφία – διαφημιστικό κείμενο. Σκηνοθετήστε τη δική σας μικρή επιχειρηματική ιστορία, ενσωματώστε τη στα newsletters σας και προωθήστε με ζωντανό τρόπο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας!

Κείμενο. Ο βασιλιάς του περιεχομένου

Το κείμενο αποτελεί τον κύριο πρωταγωνιστή στο email μάρκετινγκ. Οι φωτογραφίες και το multimedia υλικό που θα χρησιμοποιήσετε θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ενεργών και εν δυνάμει πελατών σας αλλά χωρίς τα κατάλληλα κείμενα ασφαλώς και δεν μπορούμε να πούμε πως οι ενέργειές μας θα είναι σωστές και ολοκληρωμένες. Από τον τίτλο του μηνύματός μας μέχρι και την ανάλυση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουμε, πρέπει να είμαστε άμεσοι, σαφείς, περιεκτικοί και δημιουργικοί στην επικοινωνία μας. Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως τα κείμενά μας πρέπει να απαντάνε σε 3 σημαντικά σημεία. Ποιο είναι το αντικείμενο της επιχείρησή σας, τι μπορούμε να προσφέρετε στους πελάτες μας και τέλος το κάλεσμα να γνωρίσουν εσάς και τις υπηρεσίες σας (call to action). Ειδικά το τελευταίο αυτό σημείο αποτελεί την κορωνίδα των ενεργειών του email μάρκετινγκ και γι΄ αυτό το τελικό σας μήνυμα θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα προσεκτικής μελέτης.

Δώστε προσοχή στα παραπάνω 4 σημεία που σας ανέφερα και είναι σίγουρο πως το τελικό αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει. Μην ξεχάσετε βέβαια τον νέο κανονισμό GDPR και το ότι πρέπει να στέλνετε emails μόνο σε όσους έχουν δώσει την συγκατάθεσή τους. Η δημιουργία ενεργειών email μάρκετινγκ έχει τις ίδιες ακριβώς δυσκολίες με οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες μάρκετινγκ. Χρειάζεται προσοχή, επαγγελματισμό και κατάλληλη επιλογή συνεργατών που ο καθένας από τον τομέα του θα συνεισφέρει στη δημιουργία ενός αξιοπρεπούς και ανταποδοτικού τελικού αποτελέσματος. Το μυστικό της επιτυχίας για ακόμη μία φορά βρίσκεται στο περιεχόμενο!


του Θέμη Σαρανταένα
Πιστοποιημένου Συμβούλου Μάρκετινγκ

Πηγή:startup.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα