Στην τελική ευθεία η μεταβίβαση των Lakitira στην Atlantica Hotels & Resorts

Στην ολοκλήρωση της πρώτης ειδικής εκκαθάρισης ξενοδοχειακού οργανισμού στη χώρα, του ομίλου Lakitira, βρίσκεται η Deloitte Ελλάδας. Ο ελληνικός τουριστικός κλάδος γνώρισε έτσι την πρώτη διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης, η οποία αφορούσε τον όμιλο επιχειρήσεων Lakitira, ο οποίος βρισκόταν σε καθεστώς εποπτείας από το Εφετείο Αθηνών, από τον Σεπτέμβριο του 2017. Η Deloitte ανέλαβε την ειδική εκκαθάριση και πώληση του ενεργητικού των 3 ξενοδοχειακών μονάδων του ομίλου στην Κω, προσεγγίζοντας παραπάνω από εξήντα (60) δυνητικούς επενδυτές εξασφαλίζοντας υψηλή συμμετοχή και τίμημα για τις μονάδες.

Παράλληλα, ανέλαβε τη διοίκηση και λειτουργία της επιχείρησης, εξασφαλίζοντας θέσεις εργασίας, τοπικoύς προμηθευτές και ξένους ταξιδιώτες – οι οποίοι δεν αναγκάστηκαν να διακόψουν βίαια τις διακοπές τους, όπως σε άλλες περιπτώσεις.

Στις 8 Μαρτίου 2018 ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της εκκαθάρισης, με την πραγματοποίηση του δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού με συμμετοχή 7 επενδυτών και προσφερόμενο τίμημα από τον πλειοδότη στα 62,9 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που καλύπτει όλες τις απαιτήσεις των πιστωτών της εταιρείας. Η προσφορά των 62,9 εκατ. ευρώ ανήκει στην Atlantica Hotels & Resorts και ήταν κατά 10 και πλέον εκατομμύρια υψηλότερη από τις άλλες που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο του πλειστηριασμού. Η Der Touristik προσέφερε 52 εκατ. ευρώ, η Αίθριον Παλλάς 52,17 εκατ., η Ι. Χατζηλαζάρου Α.Ε. 51,65 εκατ., η Voldel 51,5 εκατ., η Thomas Cook 51,3 εκατ. ευρώ και η Σύγχρονο Ξενοδοχείο Α.Ε. 39,5 εκατ. Το συγκρότημα Lakitira αποτελείται από τα ξενοδοχεία Lakitira Resort & Village (4 αστέρων 239 δωματίων), Lakitira Suites (5 αστέρων 83 δωματίων) και Helona Resort (5 αστέρων και 241 δωματίων).

Τα ξενοδοχεία θα ανοίξουν και πάλι τις πόρτες τους τη νέα τουριστική σεζόν με υψηλό ποσοστό πληρότητας. H Deloitte ως ειδικός εκκαθαριστής σχεδίασε εκ νέου τη στρατηγική πωλήσεων, εξασφάλισε συνέδρια και συμβάσεις συνεργασίας με τουριστικούς πράκτορες, ενεργοποίησε κανάλια απευθείας πωλήσεων και μηχανισμούς βέλτιστης αξιοποίησής τους, πραγματοποίησε όλες τις απαραίτητες εργασίες ανοίγματος, όπως επικαιροποίηση δικαιολογητικών και εργασίες συντήρησης, προχωρά τώρα στην επαναπρόσληψη του εποχικού προσωπικού και στην εκπαίδευση νέου και στήνει όλους τους μηχανισμούς και τις διαδικασίες που θα εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία έως την τελική μεταβίβαση στον πλειοδότη εντός του 2018.



kathimerini.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα