Lidl Hellas: Επενδύσεις 80 εκατ. ευρώ στο δίκτυο. & δυναμικές κινήσεις σε κατηγορίες

Γράφει ο Δημήτρης Τσουκαλάς

Επενδύσεις σε επίπεδο καταστημάτων που θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ προγραμματίζει για το οικονομικό έτος 2018 η Lidl Hellas. Όπως αναφέρουν άνθρωποι της αλυσίδας το πλάνο περιλαμβάνει ενάρξεις (ένα νέο κατάστημα άνοιξε ήδη στον Πειραιά τον Δεκέμβριο στα τέλη του προηγούμενου έτους και άλλα δύο θα ανοίξουν σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα), ολικές ανακαινίσεις, επεκτάσεις (όπως αυτή που θα πραγματοποιηθεί στο κατάστημα στη Σαντορίνη), κατεδαφίσεις και χτίσιμο εκ νέου καταστημάτων (όπως σε Κεφαλονιά, Βέροια και Θεσσαλονίκη), εσωτερικές αναβαθμίσεις-ανακαινίσεις καταστημάτων και μετακομίσεις, αλλαγή θέσης καταστημάτων.

Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της αλυσίδας , παράλληλα συνεχίζεται η δημιουργία bake off γωνιών σε όλα τα καταστήματα της Lidl Hellas ενώ όσον αφορά την επέκταση του δικτύου, προτεραιότητα αποτελούν περιοχές που αυτή την στιγμή δεν καλύπτονται πλήρως. Συγκεκριμένα, προτεραιότητες αποτελούν η Αθήνα (με ειδική έμφαση στο κέντρο), τα νησιά και η νότια Ελλάδα.

Πέρα από τις επενδύσεις που αφορούν το δίκτυο καταστημάτων, το τρίπτυχο που θα αποτελέσει την βάση δραστηριοποίησης της Lidl Hellas για το 2018 είναι «Φρεσκάδα, ποιότητα, τιμή». Άμεσα πρόκειται να παρουσιάσει ειδική πιστοποίηση ποιότητας σε μια ακόμη κατηγορία προϊόντων μετά το ελαιόλαδο, το κρέας και τα ψάρια ενώ όσον αφορά τις τιμές στελέχη της αλυσίδας τονίζουν πως ακόμα και σε σύγκριση με τις «προσφορές 1+1» του ανταγωνισμού, οι τιμές της Lidl παραμένουν χαμηλότερες.

O σχεδιασμός περιλαμβάνει ακόμη την δυναμικότερη παρουσία σε σημαντικές κατηγορίες.Αναλυτικότερα, μέσα στο 2018 η Lidl Ηellas πρόκειται να παρουσιάσει νέους κωδικούς παιδικής και βρεφικής φροντίδας και σχετικά προιόντα ένδυσης, διατροφής, παιχνίδια κλπ. Επίσης σχεδιάζεται να μεγαλώσει και η γκάμα των αρτοσκευασμάτων, που διαθέτει η αλυσίδα με την προσθήκη και εποχικών προιόντων όπως πχ τα νηστίσημα

Τέλος, αναφορικά με τα οικονομικά μεγέθη της Lidl Hellas, οι άνθρωποι της αλυσίδας τονίζουν πως στο εντεκάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης για την εταιρεία δηλαδή μέχρι 31 Ιανουαρίου, η εικόνα είναι «σταθερά ανοδική». Για αυτό, άλλωστε, τονίζουν πως δεν συμφωνούν με τις εκτιμήσεις της Nielsen, που εκτιμά πως η Lidl κατέγραψε οριακή κάμψη (-09%) το 2017. Υπογραμμίζουν, μάλιστα, πως οι εκτιμήσεις αυτές δεν έχουν προκύψει από επίσημα στοιχεία της αλυσίδας.



businessnews.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα