ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

INOMO: Μία νέα αντίληψη για τα έπιπλα και τον εσωτερικό χώρο [εικόνες]

Από μικρή την ενδιέφερε έντονα η αρχιτεκτονική και το interior design. Το πάθος της για το design σε συνδυασμό με τς σπουδές της, την βοήθησαν να αναγνωρίσει τις προκλήσεις που υπάρχουν στον κλάδο του design & του επίπλου. Έτσι, το 2015 στήνει την INOMO, με σκοπό να δώσει λύσεις στην ελευθερία σχεδιασμού, οικονομία κλίμακας, χαμηλή συντήρηση και όλα αυτά με οικονομικά αποδοτικό τρόπο και με high end καινοτομικό design. Η Founder & Creative Director της INOMO, και η νικήτρια στον διαγωνισμό The Squeeze του Orange Grove, Βίβιαν Παράσχου, μίλησε στο epixeiro.gr.


Τι είναι η INOMO και τι σκοπό έχει;

ΙΝΟΜΟ σημαίνει «μέσα από τον άνθρωπο» και αποτελείται από δυο λέξεις, In + Homo. Το motto μας είναι “Form Redefined” και αντικατοπτρίζει όλη την κατασκευαστική μας ιδιαιτερότητα, καθώς μέσα από τα έργα και τα προϊόντα μας μετατρέπουμε τις φόρμες σε κάτι καινούριο, εντελώς μοναδικό. Όπως υπογραμμίζουμε και στην ιστοσελίδα μας, η INOMO επικεντρώνεται στον άνθρωπο και στην εμπειρία που του προσφέρει, μέσα από τις δημιουργίες και τις φόρμες της.

Η INOMO είναι μία εταιρεία σχεδίασης και κατασκευής επίπλων νέας γενιάς, η οποία προσφέρει ad hoc λύσεις σε design professionals, χρησιμοποιώντας κατά κύριο λόγο το υλικό Fiberglass. Επικεντρώνεται στην καινοτομία, με μοναδικές ιδέες και με εξελιγμένα, συνθετικά υλικά, στοχεύοντας στη δημιουργία για τη διαμόρφωση μιας πιο ποιοτικής ζωής και καθημερινότητας



Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε δύο χωριστές αλλά αλληλένδετες δραστηριότητες:

1. INOMO Collections: Σχεδιασμός και κατασκευή επίπλων εσωτερικού και εξωτερικού χώρου από ενισχυμένο Fiberglass. GRP.

2. INOMO Studio: Ad hoc σχεδιασμός και παραγωγή κατόπιν παραγγελίας high-end προϊόντων και ειδικών κατασκευών εσωτερικών και εξωτερικών χώρων για επαγγελματίες.

Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι ο συνδυασμός του high-end σχεδιασμού των συνεργατών μας και οι μοναδικές ιδιότητες του υλικού που ξεπερνούν οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη λύση σε ευελιξία, αντοχή και κόστος.



Συγχαρητήρια Βίβιαν για την μεγάλη νίκη στον διαγωνισμό The Squeeze τουOrange Grove. Πες μας δυο λόγια για αυτό, τι σημαίνει αυτή η νίκη για εσένα; Γιατί πιστεύεις ξεχώρισε η δικιά σας ιδέα;

Η βράβευση αυτή αποτελεί για μένα μια μεγάλη επιβράβευση και μου δίνει ακόμη μεγαλύτερη δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε με την ομάδα. Η νίκη είναι ιδιαίτερα τιμητική και σίγουρα δικαιώνει την προσπάθεια μας καθώς κριθήκαμε από τέσσερις εξαιρετικές γυναίκες επιχειρηματίες και επενδυτές με αξιοθαύμαστες επαγγελματικές σταδιοδρομίες η καθεμιά. Αυτό μας γεμίζει με δύναμη να συνεχίσουμε να ακολουθούμε το στόχο μας. Όπως ανέφερα και κατά την διάρκεια του pitch το BRAND DNA της ΙΝΟΜΟ είναι εκείνο που την καθιστά και τόσο μοναδική στο κλάδο του design. Ο συνδυασμός αειοφόρων υλικών με καινοτομική σχεδίαση όπως τα floating sunbeds μας και η εξατομικευμένη εμπειρία που προσφέρουμε σε προσιτές τιμές είναι εκείνα τα στοιχεία που μας ξεχωρίζουν.




Το πρώτο βραβείο που πήρες μεταφράζεται σε 15.000 ευρώ. Ποιο είναι το στρατηγικό σχέδιο εκμετάλλευσης αυτού του ποσού;

Διαφήμιση έμμεσα ή άμεσα με σκοπό το branding της εταιρείας.




Ποιο κενό στην αγορά καλύπτει η INOMO, σε ποιους απευθύνεται και ποια τα οφέλη; Ποια ήταν η ιδέα, η έμπνευση πίσω από την δημιουργία;

Αρχικά, απευθύνεται σε αρχιτέκτονες, interior designers και σχεδιαστές οι οποίοι αναζητούν ελευθερία σχεδιασμού με οικονομικά ελκυστικό τρόπο & κατά δεύτερον σε επιχειρηματίες όπου η αισθητική και το design του χώρου πρωταγωνιστούν όπως σε ξενοδοχεία και χώρους εστίασης και αναζητούν αυτόν τον συνδυασμό που έλειπε, ανθεκτικότητα, τιμή, design. Στην ΙΝΟΜΟ προσφέρουμε σχεδιαστικές λύσεις σχετικά με το μέγεθος, το σχήμα, το χρώμα, την υφή ή το φινίρισμα προσφέροντας σαφή πλεονεκτήματα για ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και κατασκευών λόγω των ελάχιστων απαιτήσεων συντήρησης, των μηχανικών αντοχών και το μειωμένο βάρος του. Συγκεκριμένα όσον αφορά τα ξενοδοχεία σε περιοχές κοντά στη θάλασσα όπως στα ελληνικά νησιά και κυρίως στις Κυκλάδες όπου έχουμε έντονα καιρικά φαινόμενα, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας αποτελούν μία ανταγωνιστική λύση καθώς δεν διαβρώνονται και αντέχουν σε οποιοδήποτε καιρικό φαινόμενο προκύψει.

Στόχος ήταν να καλλιεργήσω μία νέα αντίληψη για τα έπιπλα και τον εσωτερικό χώρο και να εξελίξω την τεχνογνωσία, που κατέχει η οικογενειακή επιχείρηση στις πολυεστερικές κατασκευές με 40 χρόνια πρωτοποριακής εμπειρίας σε αυτόν τον κλάδο. Αυτή λοιπόν τη συγκεκριμένη παράδοση ήρθα να μετ’ εξελίξω και να συνεχίσω με την ενεργοποίηση της φαντασίας και της έμπνευσης, της δικής μου και των συνεργατών μου. Από μικρή με ενδιέφερε έντονα η αρχιτεκτονική και το interior design και εκεί ανακάλυψα πως κάθε δημιουργός είναι ένας ολόκληρος κόσμος. Αυτό τον κόσμο έρχομαι μέσα από την ΙΝΟΜΟ να ανακαλύψω και να φέρω στην επιφάνεια μέσα από τη κοινή διαδρομή με τον συνεργαζόμενο σχεδιαστή γιατί το design είναι μία ποιότητα που συχνά παραμελείται, εμείς την φέρνουμε στο επίκεντρο της προσοχής μας. Δεν αρκεί να ζούμε, πρέπει να μάθουμε να ζούμε καλά.



Από πόσα άτομα αποτελείται η ομάδα σας; Πόσο σημαντικό είναι το χτίσιμο μιας ομάδας για σένα;

Η ομάδα μας αποτελείται από έξι άτομα και ελπίζουμε να μεγαλώσει κι άλλο. Η ομάδα είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία. Προσωπικά πιστεύω είναι και το πιο σημαντικό, δεν αρκεί μόνο μια καλή ιδέα, ένα καλό μυαλό και ένα expertise, πρέπει να υπάρχει κοινό όραμα και πάθος για την ιδέα, κοινό commitment σε όσες δυσκολίες και αν προκύψουν. Τότε μόνο λοιπόν όταν δημιουργηθεί αυτή η ομάδα τότε και η ιδέα θα εξελιχθεί και όταν αγαπάς αυτό που κάνεις και δουλεύεις συλλογικά με υπομονή, επιμονή και πάθος τότε δεν υπάρχει περίπτωση να αποτύχεις.


Ποιες είναι οι δυσκολίες που πρέπει να αντιμετωπίσουν οι φιλόδοξες γυναίκεςstartupers στην Ελλάδα;

Δεν νομίζω ότι αντιμετωπίζουμε διαφορετικές ή περισσότερες δυσκολίες σε σχέση με τους φιλόδοξους άνδρες startupers. Το μόνο που βλέπω και είναι θετικό είναι ότι από το 2009 που ξεκίνησε η startup ελληνική σκηνή οι γυναίκες που δραστηριοποιούμαστε στο χώρο έχουν αυξηθεί σημαντικά. Τότε έβλεπες δειλά 10 γυναίκες στο Open Coffee και δύσκολα άκουγες για founder γυναίκα. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και χαίρομαι πολύ για αυτό.



Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου όταν δεν ασχολείσαι με την εταιρία;

Μου αρέσει πάρα πολύ η τέχνη και ο χορός. Το πρώτο με ταξιδεύει και το δεύτερο με χαλαρώνει. Και τα δύο όμως με εμπνέουν και πολύ συχνά τα επόμενα βήματα της εταιρείας δημιουργούνται σαν πρώτες σκέψεις μέσα από εκεί



Τι θέλεις να δεις το INOMO να κατορθώνει σε 5 χρόνια από τώρα;

Όλοι εμείς πίσω από την INOMO αποσκοπούμε και δουλεύουμε σκληρά, ώστε να αναδειχθούμε ως ένα διεθνώς αναγνωρισμένο ελληνικό brand στη διεθνή αγορά του design & του επίπλου.



Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;

Προφανώς. Μιλώντας για την εποχή που διανύουμε τα χρήματα είναι το πιο εύκολο. Πολλοί ψάχνουν να επενδύσουν και οι ευκαιρίες είναι πολλές. Αρκεί αυτό που έχεις να δείξεις να έχει νόημα και ουσία. Αυτό λοιπόν που πιστεύω και το λέω συχνά είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές αλλά δεν μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς ομάδα. Η ομάδα είναι η καρδιά της ιδέας και η προσπάθεια που καταβάλει. Η χρηματοδότηση είναι το μέσο για να τα επιτύχεις πιο γρήγορα.



Τι συμβουλές έχεις να δώσεις σε νέους επιχειρηματίες που θα κληθούν να συμμετάσχουν σε αντίστοιχους διαγωνισμούς όπως το The Squeeze;

Υπομονή, επιμονή και πολλή δουλειά.



Αν ήσουν κλεισμένη σε ένα ασανσέρ με έναν επενδυτή και είχες 60 δευτερόλεπτα στην διάθεσή σου, τι θα του έλεγες για να τον πείσεις να επενδύσει στην startupσου;

θα χρησιμοποιούσα την ευκαιρία αυτή για να του δείξω πολύ γρήγορα τι έχουμε φτιάξει, μια φωτογραφία του floating sunbed για παράδειγμα πιστεύω θα του τραβούσε πολύ το ενδιαφέρον. Είμαι σίγουρη ότι δεν θα του έφταναν τα υπόλοιπα δευτερόλεπτα να μου κάνει ερωτήσεις οπότε θα στόχευα να κλείσω μια συνάντηση για να ολοκληρώσει τις ερωτήσεις του.



Και αν αντίστοιχα είχες 30 δευτερόλεπτα με έναν πιθανό μεγάλο πελάτη, τι θα έλεγες σε εκείνον; 

Θα αναγνώριζα την ανάγκη του και ανάλογα θα του παρουσίαζα την λύση, αν για παράδειγμα ήταν κάποιος αρχιτέκτονας θα του ανέφερα το γεγονός ότι μπορούμε να του πραγματοποιήσουμε οποιοδήποτε σχέδιο αυτό και να είναι, τόσο ανθεκτικό όσο το ατσάλι αλλά να έχει μόνο το ένα πέμπτο του βάρους του. Νομίζω αυτό και μόνο θα του κέντριζε το ενδιαφέρον για να μάθει περισσότερα.



του Στάθη Κετιτζιάν
epixeiro.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


                                                                  

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]