Ξενοδοχείο αύξησε τις κρατήσεις του κατά 20% σε 40 μέρες

Το ξενοδοχείο Grand Hotel Aminta, στο Σορέντο, κατάφερε μέσα σε μόλις 40 μέρες να σημειώσει αύξηση στις κρατήσεις του κατά 20%, γεγονός που αποτελεί μεγάλη επιτυχία. Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου, ο γενικός διευθυντής και ο μαρκετίστας, μοιράστηκαν στο TripAdvisor τα βήματα που ακολούθησαν και τους έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα.

Το Grand Hotel Aminta είναι ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της περιοχής του, που προφέρει και καταπληκτική θέα. Το ξενοδοχείο είναι ανοιχτό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αλλά συνήθως αποτελεί θερινή επιλογή για τους επισκέπτες του ή χριστουγεννιάτικη επιλογή.

Ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως πάντοτε κύριος στόχος του ξενοδοχείου είναι το digital marketing.

Συγκεκριμένα, η πρώτη διαδικτυακή εμφάνιση του ξενοδοχείου πραγματοποιήθηκε το 1995, και η ιστοσελίδα του πάντοτε πραγματοποιούσε ανανεώσεις. Όταν, όμως, οι υπόλοιποι στον χώρο άρχισαν να σκέφτονται το ενδεχόμενο προβολής στο διαδίκτυο και δημιουργίας αντίστοιχης ιστοσελίδας, η διεύθυνση του ξενοδοχείου αυτού δοκίμασε 3 διαφορετικές πρακτικές, ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικό το ξενοδοχείο έναντι άλλων, όπως η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης και τα OTAs.

Φυσικά, συνειδητοποίησαν οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου, ότι ήταν δύσκολο να φτάσουν στο πελατειακό κοινό- στόχο με τις μηχανές αναζήτησης, λόγω των ανταγωνιστών. Ωστόσο, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου συχνά ανέφεραν ότι το έβρισκαν μέσω του TripAdvisor, οπότε αποφασίστηκε η στρατηγική του ξενοδοχείου να εστιάσει σε αυτό το μέσο.

Το ξενοδοχείο, πλέον, χρησιμοποιεί ως κύριο εργαλείο marketing το TripAdvisor. Για παράδειγμα, με τη νέα δυνατότητα των χορηγημένων θέσεων, το Aminta Hotel προβάλλεται πρώτο από όλες τις άλλες επιλογές στην περιοχή Σορέντο. Η διαφήμιση αυτή είναι που στην πραγματικότητα φέρνει κόσμο στο ξενοδοχείο, εξοικονομώντας και πολλά χρήματα, αφού οι πελάτες έρχονται σε επικοινωνία με το ίδιο το ξενοδοχείο, για να κλείσουν τη διαμονή τους, και δεν επιλέγουν τα OTAs.

Αυτή είναι η στρατηγική κίνηση που μέσα σε 40 μέρες αύξησε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου κατά 20%, και επέφερε και επιπλέον κέρδος, αφού περιορίστηκε η διαμεσολάβηση άλλων. Αυτό το εργαλείο, όπως φαίνεται, απέδωσε κατά πολύ περισσότερα χρήματα, από αυτά που αρχικά είχαν επενδυθεί. Υπάρχουν τρεις εναλλακτικοί τρόποι, ανάλογα με το ποσό διάθεσης, για να χρησιμοποιήσει κανείς αυτήν την πρακτική.

Κατά την περίοδο που το ξενοδοχείο είναι πλήρες, μπορεί η διεύθυνση να επιστρέψει σε μια πιο φθηνή επιλογή, αλλά και πάλι να διαφημίζεται, γιατί είναι σημαντικό να διατηρεί την προβολή, για να έχει πληρότητα και τις υπόλοιπες μέρες. Την εποχή, όμως, (κατά τον Ιανουάριο) που οι περισσότεροι ψάχνουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, η ιδανική επιλογή είναι το υψηλότερο χρηματικό πακέτο, που θα επιτρέψει περισσότερη προβολή και μάλιστα στην πρώτη θέση της σελίδας των υπολογιστών.

Με λίγα λόγια, η πρακτική αυτή των χορηγημένων θέσεων είναι ιδανική για κάθε ξενοδοχείο, που θέλει να προσελκύσει περισσότερο κόσμο. Είναι μια πρακτική και ένα σημαντικό εργαλείο marketing, που πραγματικά προσφέρεται για κάθε προϋπολογισμό και αποδίδει μεγάλο κέρδος, ενώ δεν χρειάζεται καθημερινή ενασχόληση.



hotelmag.gr



Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα