ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

Γιατί ήρθε στη Θεσσαλονίκη η γερμανική «Exciting AG»

Πολύγλωσσο ανθρώπινο δυναμικό με γνώσεις Πληροφορικής και δεξιότητες επικοινωνίας, όπως και σύγχρονες υποδομές - δίκτυα ΙΤ, είναι τα δύο στοιχεία που προσέλκυσαν στην Ελλάδα και, εν προκειμένω στη Θεσσαλονίκη, τη γερμανική «exciting AG».

«Η exciting έχει ένα πολύ ισχυρό πελατολόγιο στη Γερμανία που απαρτίζεται από μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Στους πελάτες μας προσφέρουμε ένα μεγάλο αριθμός υπηρεσιών, από παραγγελιοληψία, διαχείριση ασφάλισης προϊόντων, τιμολογήσεις, γραμματειακή υποστήριξή τους, booking εταιρικών ταξιδιών και συνεδρίων, υποστήριξη πελατών επιχειρήσεων που ασχολούνται από το management ακινήτων, μέχρι τις πωλήσει ηλεκτρονικών ειδών και την τηλεφωνία μέσω cloud. Η exciting δεν είναι ένα call center, με την έννοια του ότι δεν κάνει πωλήσεις μέσω τηλεφώνου. Παρέχει υπηρεσίες και δίνει λύσεις σε εταιρικούς πελάτες», εξήγησε στη Voria.gr ο βασικός μέτοχος και CEO της «exciting AG», όπως και γενικός διευθυντής της «exciting hellas ΕΠΕ» κ. Jorg Weidmann.

Tι ήταν όμως αυτό που έφερε την «exciting AG», στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, με την «exciting hellas ΕΠΕ» ήδη να λειτουργεί από τα μέσα Ιανουαρίου, σε σύγχρονο επιχειρηματικό κέντρο στα ανατολικά της πόλης;

«Για να εξυπηρετήσουμε την ανάπτυξη της Εταιρείας σε βάθος χρόνου, έχουμε ανάγκη ανθρώπινου δυναμικού που δεν μπορούμε να βρούμε στη Γερμανία. Αυτός είναι ο λόγος που αποφασίσαμε να ιδρύσουμε την θυγατρική μας στη Θεσσαλονίκη, μία πόλη που βρήκαμε να μας ταιριάζει περισσότερο σα μέγεθος και φυσιογνωμία από ότι η Αθήνα και η οποία, έχει αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό, παρέχει σύγχρονες εγκαταστάσεις και υποδομές ΙΤ», πρόσθεσε ο κ. Weidmann.



H «exciting Χ», με το «Χ» να την ακολουθεί από την εποχή ακόμη που εκκολαπτόταν στο χώρο της Πληροφορικής, απασχολεί ήδη 20 άτομα προσωπικό και μέσα στο επόμενο δίμηνο θα προσλάβει ακόμη 30, σκοπεύοντας ως το τέλος της χρονιάς να έχει στη δύναμή της, στη γραφεία Θεσσαλονίκης, 60-80 άτομα προσωπικό.

Η «exciting AG», με έδρα στο Neu- Issenburg, περιοχή που ανήκει στο πολεοδομικό συγκρότημα της Φραγκφούρτης, απασχολεί σήμερα 300 εργαζομένους και από το 2002 έχει εστιάσει αποκλειστικά στην παροχή υπηρεσιών και λύσεων, στις εταιρείες- πελάτες της, λειτουργώντας ως «ένα καινοτόμο κέντρο διαλόγου, με απόλυτη διαφάνεια» χειριζόμενη θέματα επικοινωνίας, τηλεφωνικώς, γραπτώς, μέσω internet αλλά και social media.

Oρισμένοι από τους μεγάλους πελάτες της «exciting AG», για συγκεκριμένες υπηρεσίες, είναι οι: Karstadt Warenhaus GmbH (warehouse), HRS Hotel Reservation Service GmbH (booking platform), ista Deutschland GmbH (house technical equipement), Flyeralarm Service GmbH (online printing), NFON AG (cloud based telephone system), Panasonic marketing Europe GmbH (computer), Samsung Electronics GmbH (electronic products), moovel group GmbH (Daimler Benz) (mobility App).

H «exciting» ήρθε στην Θεσσαλονίκη με σκοπό να δημιουργήσει , να «κτίσει» σταδιακά, τη στελεχική πυραμίδα της ελληνικής θυγατρικής, με άτομα από το εγχώριο ανθρώπινο δυναμικό. Σήμερα το 80% των υπαλλήλων της είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, ενώ βασική προϋπόθεση για πρόσληψη είναι η πολύ καλή γνώση της γερμανικής και της αγγλικής. Υπάρχει ζήτηση και για άτομα που γνωρίζουν γλώσσες σκανδιναβικών χωρών, αλλά και γαλλικά, ιταλικά.

O κ. Weidmann τόνισε ότι οι νεοπροσλαμβανόμενοι περνούν από δύο κύκλους εκπαίδευσης, πέντε εβδομάδων πριν έρθουν σε επικοινωνία με πελάτες και έξι εβδομάδων κι ενόσω έχουν αρχίσει να επικοινωνούν με πελάτες. Η ελληνική θυγατρική άρχισε να εξυπηρετεί αιτήματα της HRS, σε πρώτη φάση, το call center εργάζεται από τις 8 π.μ έως τις 9 μ.μ., με προοπτική την 24ωρη λειτουργία επτά ημέρες την εβδομάδα.

Η εταιρεία, που βασίζεται στο δικό της ΙΤ, θέλει αποτελέσματα και παραγωγικότητα αλλά προσφέρει υψηλότερο εισαγωγικό μισθό από τον προβλεπόμενο από τη νομοθεσία, αυξημένη αμοιβή για νυκτερινή εργασία ή για εργασία στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ενώ «όταν υπάρχει πολλή δουλειά, κάνουμε προσλήψεις, δεν δημιουργούμε συνθήκες πίεσης στους εργαζόμενους», υπογράμμισε ο Γερμανός επιχειρηματίας.

Καταλήγοντας ο κ. Weidmann μίλησε για την σταδιακή εξυπηρέτηση και άλλων πελατών της «exciting AG», από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ στο μέλλον θα έβλεπε και την διεύρυνση του πελατολογίου της με ελληνικές επιχειρήσεις.

Να σημειωθεί ότι ακριβώς σε παρακείμενο χώρο, έχει εγκατασταθεί και αρχίσει να λειτουργεί η αδελφή εταιρεία της «exciting» , η «Prodyna», εταιρεία που εξειδικεύεται σε λύσεις πληροφορικής. Για την εγκατάσταση και των δύο εταιρειών στη Θεσσαλονίκη, μεσολάβησε υποβοηθητικά το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο.



Πηγή: voria.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


                                                                  

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]