Βασικές συμβουλές management για ξενοδόχους

Ο manager ενός ξενοδοχείου έχει πολλά στο μυαλό του και σίγουρα έχει μία πολύ απαιτητική θέση. Ποια είναι, όμως, τα… sos του σωστού management, πέρα από την καλή σχέση με τους πελάτες;

Χτίστε μία δυνατή ομάδα και μάθετε να ηγείστε

Ως manager στο ξενοδοχείο είστε υπεύθυνος για όλους τους υπαλλήλους σας. Θέλετε μία καλή ομάδα, με κοινούς στόχους, διαλλακτικότητα και φιλοδοξίες. Το να προσλάβετε τα κατάλληλα άτομα στις κατάλληλες θέσεις είναι το καλύτερο, που μπορείτε να κάνετε. Μη διστάσετε, βέβαια, να κάνετε αλλαγές στα πόστα ή να απομακρύνετε τα άτομα, που πάνε πίσω την ομάδα σας και το ξενοδοχείο. Κατάρτιση, ευγένεια και επαγγελματικότητα είναι οι βασικές απαιτήσεις.


Συνεχής μάθηση και βελτίωση

Είναι πολύ βασικό γι’ όποιον, που θέλει να είναι ενημερωμένος και να εξελίσσεται, να φροντίζει για τη συνεχή εκπαίδευση του ίδιου και του προσωπικού του. Συνεχείς αξιολογήσεις επιδόσεων, εκπαιδεύσεις με σεμινάρια και εργαστήρια, καθώς και εισηγήσεις και προπονήσεις από ειδικούς, θα σας εξασφαλίσουν τις γνώσεις, που επιθυμείτε.


Προετοιμασία για έκτακτες καταστάσεις

Μπορεί να μην αναφέρονται συχνά, αλλά σε ένα ξενοδοχείο μπορεί να προκύψουν πολλές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, από πελάτες ασθενείς, μέχρι φωτιές και σεισμοί. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, λοιπόν, να υπάρχουν σχέδια γι’ αυτές τις περιπτώσεις, με το προσωπικό να είναι κατάλληλα προετοιμασμένο, αλλά και φυσικά, να υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές στο ξενοδοχείο, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία, με εξόδους έκτακτης ανάγκης κλπ. Μη ξεχνάτε, λοιπόν, ως manager, να διοργανώνετε συχνά ασκήσεις ετοιμότητας για τους υπαλλήλους.


Επαγγελματικές σχέσεις με στρατηγική

Οι επαγγελματικές σχέσεις ενός ξενοδοχείου πρέπει πάντα να γίνονται με στρατηγική και να είναι αμοιβαία επικερδής και συμφέρουσες. Ξεκινήστε με τις καλές σχέσεις και τις συνεργασίες με τα ντόπια μαγαζιά και τους παραγωγούς, κάνοντας προτάσεις στους πελάτες σας γι’ αυτά, και το ίδιο θα κάνουν και οι ντόπιοι της περιοχής για το ξενοδοχείο σας. Επίσης, συνεργαστείτε με ταξιδιωτικούς πράκτορες και γραφεία, για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και μέσω αυτών. Τέλος, συνεργαστείτε με τοπικά πανεπιστήμια, οργανώσεις και πολιτιστικά κέντρα, για τα οποία μπορείτε να παρέχετε συνεδριακούς ή εκθεσιακούς χώρους, και να προσφέρετε μειωμένες τιμές σε πελάτες, που έρχονται συστημένοι από αυτούς.


Γίνετε… digital

Ναι, πλέον ένα από τα sos, για να διευθύνει κανείς μία ξενοδοχειακή μονάδα, είναι η καλή σχέση με τη τεχνολογία. Από τη δημιουργία ενός εύχρηστου site, με απευθείας online κρατήσεις, μέχρι το σωστό email marketing και τη διαχείριση των προφίλ στα social media, ένα ξενοδοχείο έχει πλέον πολλά να κάνει στον ψηφιακό κόσμο. Φυσικά σε όλα αυτά μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια από ειδικούς, ιδιαίτερα στην πρώτη σας επαφή, για να αποφύγετε τα λάθη.




hotelmag.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα