TUI: Συνεργασίες με νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα εξετάζει ο όμιλος

Τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των ξενοδοχείων που συνεργάζεται στη χώρα μας και την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας για το 2018 προανήγγειλε από τώρα ο ταξιδιωτικός όμιλος TUI, προσδοκώντας σε μία ακόμη ανοδική χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό.

Tη σχετική αναφορά για επιπλέον συνεργασίες έκανε, χθες, από το Ηράκλειο της Κρήτης o κ. Τόμας Ελερμπεκ, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου του ομίλου TUI και πρόεδρος του ιδρύματος Tui Care Foundation που προωθεί την αειφόρο τουριστική ανάπτυξη. Για τη φετινή σεζόν οι κρατήσεις μέσω TUI για την Ελλάδα διατηρούνται σε διψήφιο ποσοστό αύξησης, ενώ μόνο στην Κρήτη η άνοδος των κρατήσεων από τη γερμανική αγορά ανέρχεται σε ποσοστό 30%. Παράλληλα, φέτος θα κινηθεί σε επίπεδα ρεκόρ ο αριθμός των διακινούμενων επισκεπτών από TUI, ενώ μόνο στην Κρήτη ο αριθμός των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων ξεπέρασε τα 600. Πάντως, ο κ. Ελερμπεκ δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για την επιβολή από του χρόνου του φόρου διαμονής στα τουριστικά καταλύματα, επισημαίνοντας ότι το θέμα θα συζητηθεί με την κυβέρνηση, ενώ παράλληλα ο όμιλος θα εργασθεί με τους συνεργάτες-ξενοδόχους που έχει ανά την Ελλάδα προκειμένου να ελαχιστοποιήσει τις αρνητικές συνέπειες.

Ο κ. Ελερμπεκ βρίσκεται στην Κρήτη συνοδευόμενος και από άλλα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου TUI και ξένους δημοσιογράφους με αφορμή την παρουσίαση της υλοποίησης ενός πρωτοποριακού προγράμματος με 3ετή διάρκεια που ο όμιλος στηρίζει οικονομικά και το οποίο συνδέει τον αγροδιατροφικό τομέα με τον τουρισμό και την αειφορία. Το πρόγραμμα που συμφωνήθηκε με το υπουργείο Τουρισμού να υλοποιηθεί στην Ελλάδα πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο ξεκίνησε εστιάζοντας στην προώθηση του οίνου και του λαδιού. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν ήδη 192 τουριστικές επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων ξενοδοχεία, οινοποιεία κ.ά.

O περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι είναι πολύ σημαντικό ότι ο όμιλος TUI ξεκινά συνεργασίες με ελαιοπαραγωγούς και οινοποιούς, ενώ οι συνεργασίες αυτές θα επεκταθούν και σε άλλα κρητικά προϊόντα με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου μέσω του οποίου θα προωθούνται τα προϊόντα του νησιού. Επίσης, χαρακτήρισε εξίσου σημαντικό ότι οι τουρίστες που κάνουν διακοπές στο νησί θα έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται οινοποιεία, ελαιουργεία και άλλες εγκαταστάσεις για να δουν από κοντά την παραγωγή και τυποποίηση των προϊόντων που θα αναζητήσουν μετά στις χώρες καταγωγής τους. Από την πλευρά της η αντιπρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού Αγγελική Χονδροματίδου αναφέρθηκε στη συνεργασία που υπάρχει με τον όμιλο TUI στο πλαίσιο της προσπάθειας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα.

Σημειώνεται ότι την υλοποίηση του προγράμματος στην Κρήτη είχε ανακοινώσει μέσω συνέντευξής του στην «Κ» στις αρχές Μαρτίου –πριν από τη διεθνή τουριστική έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο– ο κ. Μάρεκ Αντριτσακ ο ρόλος του οποίου στον όμιλο αναβαθμίστηκε, πρόσφατα, καθώς ανέλαβε την 1η Ιουλίου καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου TUI Γερμανίας.


kathimerini.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα