ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

6 Πράγματα που αξίζει να ‘’αντιγράψετε’’ από το Content του ανταγωνισμού σας!

Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας, πάντα οφείλετε να ρίχνετε μια ματιά στο Content του ανταγωνισμού σας προκειμένου να μαθαίνετε από αυτούς και να εξελίσσεστε.

Ας ρίξουμε τώρα μια ματιά σε μερικά σημεία κλειδιά, που πρέπει να ελέγχετε όταν παρατηρείτε τον ανταγωνισμό.

1) Παρατηρήστε το ύφος που προβάλουν οι ανταγωνιστές την επιχείρησή τους

Είναι σημαντικό να ξέρετε το πως παρουσιάζουν οι άλλοι το περιεχόμενό τους, για να μπορείτε κι εσείς με τη σειρά σας να διατηρείτε ένα καλό προφίλ.

Το B2B content marketing είναι εκ φύσεως εκπαιδευτικό, αυτό όμως δε σημαίνει πως πρέπει να είναι και βαρετό ταυτόχρονα. Φροντίστε να δημιουργείτε περιεχόμενο που να ταιριάζει με το προφίλ του brand σας.

2) Ελέγχετε το πόσο content δημιουργούν και πως

Ένας ανταγωνιστής για παράδειγμα μπορεί να δημιουργεί πολύ περιεχόμενο (quizzes, video, εικόνες κι οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε) και να αλληλεπιδρά άριστα με το κοινό του. Τέτοια παραδείγματα λοιπόν, μπορούν να σας δώσουν το έναυσμα για να εμπνευστείτε από τον τρόπο που οι άλλοι δημιουργούν περιεχόμενο.

3) Ελέγχετε τι είδος περιεχομένου δημιουργούν

Το γεγονός ότι ένα είδος content μπορεί να μοιάζει για εσάς κοινότυπο αυτό δε σημαίνει πως είναι απαραίτητα και κακό. Δε χρειάζεται πάντα να δημιουργείτε το πιο πρωτότυπο περιεχόμενο, καθώς μέσα στα τόσα το πιθανότερο είναι πως κάτι τέτοιο θα περάσει απαρατήρητο. Το πιο σημαντικό ίσως από όλα είναι να δημιουργείτε πολλά είδη περιεχομένου ώστε να υπάρχει ποικιλία, προσεγγίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό.


4) Δώστε έμφαση στο πως επεξεργάζονται το περιεχόμενό τους
(δημιουργούν νέο περιεχόμενο, διαφορετικό ή ανανεώνουν το παλιό τους περιεχόμενο)

Οι περισσότεροι ανταγωνιστές σας δημιουργούν διάφορες μορφές περιεχομένου.

Αν για παράδειγμα ο ανταγωνιστής σας δημιουργεί video ή διαδραστικό contentαφιερώστε μερικά λεπτά για να δείτε πως τα δημιούργησαν, παίρνοντας έξυπνες ιδέες για να πειραματιστείτε.

5) Τι είναι αυτό που κάνει το κοινό να πατήσει το click για να δει το περιεχόμενό τους

Πόσες φορές έχετε σκεφτεί γιατί το περιεχόμενο των άλλων είναι πιο attractive σε σχέση με το δικό σας;

Ξεκινήστε επομένως να δίνετε έμφαση στη λεπτομέρεια. Μήπως ο ανταγωνιστής σας είχε ένα πιο ελκυστικό τίτλο, εικαστικά ή μήπως δεν επαναλαμβάνετε τόσο συχνά;

6) Tι είναι αυτό που κάνουν οι άλλοι προκειμένου να κάνουν το κοινό να αλληλεπιδρά περισσότερο μαζί τους

Για να πετύχετε περισσότερη αλληλεπίδραση με το κοινό σας, επιλέξτε να δίνετε έξυπνες πληροφορίες στον κόσμο που σας ακολουθεί, έτσι ώστε να θελήσει να ασχοληθεί με το περιεχόμενό σας. Όσο πιο δημιουργικοί μπορείτε να γίνετε, τόσο μεγαλύτερη απήχηση θα εισπράττετε.

Φυσικά, αυτό είναι μόνο η αρχή. Δεν αρκεί να αντιγράψετε απλώς τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Πρέπει να πάρετε αυτό που βλέπετε πως έχουν κάνει ως έμπνευση και να υπολογίσετε τι μπορείτε να προσθέσετε στην εταιρεία σας, βελτιώνοντας τις ιδέες αυτές. Αυτό είναι που θα σας κάνει να έχετε ένα εξαιρετικό περιεχόμενο.


suit.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


                                                              

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]