4 χαρακτηριστικά εξαιρετικού πωλητή

Ένας Α.Σ.Ο.Σ στις πωλήσεις.


Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά όπου ένας πωλητής πρέπει να έχει, ένας Α.Σ.Ο.Σ όμως πωλητής πρέπει σίγουρα να έχει τα εξής χαρακτηριστικά: 
 
Α-ξιοπιστία
Σ-τάση
Ο-λιγόλογος
Σ-κληροτράχηλος

Αξιοπιστία:

Όταν πουλάμε κάτι, πολλές φορές είτε από υπερβάλλοντα ενθουσιασμό είτε επειδή θέλουμε διακαώς να κλείσουμε την πώληση και να πάρουμε την προμήθεια μας, υποσχόμαστε παραπάνω από αυτά που μπορούμε να προσφέρουμε.

Αυτό ΙΣΩΣ οδηγεί σε ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ επιτυχία ΑΛΛΑ σίγουρα οδηγεί σε ΜΟΝΙΜΗ αποτυχία.

Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ενός πωλητή θα φέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Η αξιοπιστία μας είναι εκείνο που φτιάχνει τη φήμη μας και κρατάει ψηλά το όνομά μας στο μέλλον.

Δεν χρειάζεται να τάζεις περισσότερα από αυτά που μπορείς να προσφέρεις γιατί σίγουρα στο μέλλον θα σου γυρίσει μπούμερανγκ.

Όταν είσαι σωστός και αξιόπιστος, μετά από ένα χρονικό διάστημα οι πελάτες ξεκινάνε και σε ψάχνουν αντί να τους ψάχνεις.


Στάση:

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν βιώνουν επιτυχίες κάθε μέρα αλλά τις κακές μέρες καταφέρνουν να παραμένουν απτόητοι. Η ΣΤΑΣΗ σας μπορεί να αλλάξει ολοκληρωτικά τον τρόπο που βλέπετε τον εαυτό σας , το μέλλον σας και την καριέρα σας.

Μία θετική στάση σε όλα τα εμπόδια είναι ο κατάλληλος τρόπος να τα ξεπεράσεις.

Είναι σίγουρο και αναπόφευκτο ότι σαν πωλητής, δεν θα είναι όλες οι μέρες γεμάτες με επιτυχημένους στόχους. Θα υπάρξουν δυσκολίες και χαμηλά ποσοστά επιτυχίας αλλά εκεί είναι που πρέπει να κρατήσεις δυνατή, θετική στάση και να μάθεις από τα λάθη σου.

Ολιγόλογος:

Υπάρχει δυστυχώς μία λανθασμένη άποψη ότι ένας καλός πωλητής πρέπει να έχει την ικανότητα να μιλάει πολύ για να καταφέρει να πείσει τους άλλους να αγοράσουν.

Όπως ανέφερα πιο πάνω αυτή η άποψη είναι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ.

Ένας εξαιρετικός πωλητής ΠΡΕΠΕΙ να έχει την ικανότητα να είναι ΟΛΙΓΟΛΟΓΟΣ και να ΑΚΟΥΕΙ τον εν δυνάμει αγοραστή ώστε να κατανοήσει πλήρως τι ακριβώς χρειάζεται και ποιες είναι οι ανάγκες του.

Στη πώληση δεν πουλάμε προϊόν, αλλά πουλάμε την λύση στο πρόβλημα του πελάτη. Αν δεν ακούσουμε προσεκτικά τις ανάγκες του πελάτη, πως θα του λύσουμε το πρόβλημα;

Έχουμε δύο αυτιά και ένα στόμα. Ας τα χρησιμοποιούμε ανάλογα.

Σκληροτράχηλος:

Τα αποτελέσματα του χθες δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα του αύριο.

Οι πωλήσεις είναι ένας χώρος όπου αντιμετωπίζεις συχνά την απόρριψη. Ίσως πιο συχνά από οποιοδήποτε άλλο κλάδο. Εξάλλου είναι γνωστό ότι αυτός που έχει τα μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας, συνήθως είναι εκείνος που έχει δεχτεί και τις περισσότερες απορρίψεις.

Η ικανότητα του να είσαι ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟΣ και να μην επηρεάζεσαι συναισθηματικά με το αποτέλεσμα μιας πώλησης είναι απαραίτητο ώστε να μπορείς να συνεχίζεις απτόητος κάθε μέρα.

Αν σκεφτείς ότι κάθε πώληση είναι ένα παιχνίδι σκάκι και ότι εκείνος που θα κάνει τις σωστές κινήσεις θα “κερδίσει” γιατί να πτοηθείς αν χάσεις; Το μόνο που πρέπει να βελτιώσεις είναι τη “στρατηγική” σου και τις “κινήσεις” σου.


Μάνος Χαριτάκης
Co-Founder του guruofsuccess
 
epixeiro.gr

 

 

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα