Τουριστικά καταλύματα: Ακόμα καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας

Στο χώρο του τουρισμού η καλή εικόνα και η επικοινωνία με τον πελάτη είναι το παν. Αν δεν έχετε επικοινωνία και ουσιαστική σχέση με τους πελάτες σας, που σας εμπιστεύονται τις διακοπές τους, τότε δε θα δείτε τις πωλήσεις και τις κρατήσεις σας να αυξάνονται. Πώς να έρθετε, λοιπόν, πιο κοντά με τους πελάτες σας;


Να είστε φιλικοί.

Το σημαντικότερο για μία καλή σχέση είναι να είστε φιλικοί και θετικοί με τους πελάτες σας. Από τη στιγμή που τους συναντάτε, μέχρι και μετά το τέλος του ταξιδιού τους θέλετε να είστε μία θετική παρουσία στο ταξίδι τους.

Εξατομικευμένα email.

Πέρα από τα τυποποιημένα email και newsletter, φροντίστε είτε να στέλνετε προσωπικά email, είτε -με μικρές αλλαγές- να τα προσωποποιείτε, για παράδειγμα με το όνομα του πελάτη.


Επικοινωνία και μετά το ταξίδι.

Αν πραγματικά θέλετε να χτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας, τότε καλό θα ήταν να μιλάτε μαζί τους και μετά το ταξίδι τους. Έτσι, θα σας προτιμήσουν και στο μέλλον, αλλά και θα σας συστήσουν σε γνωστούς τους – επίδοξους πελάτες.


Ζητήστε την άδεια να χρησιμοποιήσετε τις καλές κριτικές τους.

Τόσο στο site σας, όσο στα social media ή σε κάποιο ενημερωτικό φυλλάδιο, ζητήστε από τους ικανοποιημένους πελάτες σας, να χρησιμοποιήσετε την καλή τους κριτική, επώνυμα.
Στείλτε αποκλειστικές προσφορές και πακέτα.

Τους πελάτες, που σας εμπιστεύονται, θέλετε να τους επιβραβεύσετε για την εμπιστοσύνη, που σας δείχνουν. Μία στο τόσο, λοιπόν, προωθείστε τους ειδικές προσφορές και πακέτα, με δωρεάν διαμονή ή εξτρά υπηρεσίες.


της Ιωάννας Θεοδώρου
hotelmag.gr


Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα