Ψηφιακή χείρα βοηθείας στη Σαντορίνη από τη Google

Οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν βασικό κομμάτι της προώθησης τουριστικών προορισμών και ιδίως για τις περιοχές που προσπαθούν να είναι σε θέση να υποδέχονται τουρίστες καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτό είναι και το σκεπτικό πίσω από την πιλοτική συνεργασία που έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες ο Δήμος Θήρας με τη Google. Μία συνεργασία που αφορά τη δωρεάν ψηφιοποίηση των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων που παρέμειναν ανοικτές κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Τα πρώτα αποτελέσματα της συνεργασίας χαρακτηρίζονται ικανοποιητικά και δεν είναι τυχαίο ότι κατά τη διάρκεια της πρόσφατης παρουσίασης της συνεργασίας των δύο πλευρών ο Δήμαρχος Θήρας, Αναστάσιος Νικόλαος Ζώρζος εκτίμησε πως θα βοηθήσει σημαντικά στην αρκετά πετυχημένη προσπάθεια του νησιού να διευρύνει την τουριστική σεζόν. Όπως επεσήμανε ο δήμαρχος Θήρας, το χειμώνα του 2013 είχαν μείνει ανοικτά 35 ξενοδοχεία στη Σαντορίνη, αριθμός που έφθασε το 2016 στα 99 και το 2017 στα 140, δείγμα ότι υπάρχει κινητικότητα.

Την προσπάθεια αυτή επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω η Google, όπως ανέφερε η Μαρία Φουντά, διευθύντρια μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας. Η συνεργασία των δύο πλευρών συνίσταται στο ότι από το Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο, δύο ειδικοί σύμβουλοι της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google προσέφεραν στις τοπικές επιχειρήσεις δωρεάν ενημέρωση πάνω σε ψηφιακές δεξιότητες και εργαλεία μέσω εξατομικευμένων συναντήσεων στο χώρο των επιχειρήσεων. Επιπλέον, βοήθησαν τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ή να ενημερώσουν το λογαριασμό τους στην υπηρεσία Google My Business που τους επιτρέπει να καταχωρίσουν χωρίς κόστος στους Χάρτες όσο και στην Αναζήτηση Google όλες τις σημαντικές πληροφορίες επικοινωνίας, όπως τις ώρες λειτουργίας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρηση.

Τέλος, με τη βοήθεια ειδικών καμερών δημιούργησαν για τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών που φιλοξενούνται δωρεάν στην πλατφόρμα Google Street View. Έτσι οι δυνητικοί επισκέπτες μπορούν να -περιηγηθούν- μέσα στους χώρους και να εξερευνήσουν την ομορφιά των τοπικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, πριν καν έρθουν στο νησί. Περισσότερες από 200 τουριστικές επιχειρήσεις αξιοποίησαν ήδη την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους ειδικούς συμβούλους και να ενισχύσουν την προβολή της επιχείρησής τους στο διαδίκτυο. Βλέποντας την ανταπόκριση των επιχειρήσεων και θέλοντας να υποστηρίξει ακόμα περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις, το πρόγραμμα θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου.

Δημήτρης Μαλλάς
imerisia.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα