Μονόδρομος η εξωστρέφεια για τους Έλληνες επιχειρηματίες

Η εξωστρέφεια, μονόδρομος για την ελληνική επιχειρηματικότητα. Περισσότεροι από 50 σημαντικοί εισαγωγείς και 100 Έλληνες εξαγωγείς, περισσότερες από 2.300 προγραμματισμένες επιχειρηματικές συναντήσεις B2B. Αυτοί είναι οι αριθμοί του "Go In Crete", του μεγάλου επιχειρηματικού φόρουμ που διοργανώνει η Eurobank, με την πολύτιμη συνεργασία του Συνδέσμου Ελλήνων Εξαγωγέων, των Συνδέσμων Εξαγωγέων Κρήτης και Βορείου Ελλάδος, υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών, 24 - 26 Μαΐου, στην Κρήτη. 

Πρόκειται για την έβδομη διοργάνωση του «Go International» που διοργανώνει κάθε χρόνο η Eurobank. Ένα θεσμό που έχει γίνει πλέον συνώνυμο της στήριξης της εξωστρέφειας της ελληνικής επιχειρηματικότητας, που, από πολλές πλευρές, εμφανίζεται ως μονόδρομος για τις ελληνικές επιχειρήσεις και την ελληνική οικονομία. 

Στο «Go In Crete» συμμετέχουν μεγάλα brands των διεθνών αγορών και ελληνικές επιχειρήσεις με στρατηγική επέκτασης της δραστηριότητάς τους εκτός συνόρων, που επιβεβαιώνουν ότι ναι μεν το ενδιαφέρον των απαιτητικών διεθνών αγορών για τα ελληνικά προϊόντα είναι δεδομένο, οι μακροχρόνιες, ποιοτικές και αξιόπιστες σχέσεις όμως διασφαλίζονται από την τήρηση των υψηλών προδιαγραφών που απαιτούν οι ανταγωνιστικές διεθνείς αγορές. 

H ICHOCH GROUP, ο ολλανδικός όμιλος που πρωταγωνιστεί στην εισαγωγή, διανομή και προώθηση ελληνικών προϊόντων και η ΣΔΟΥΚΟΣ Α.Ε., η εταιρεία παραγωγής ξηρών καρπών αποξηραμένων φρούτων και ζαχαρωδών, που σε μικρό χρονικό διάστημα έχει κατακτήσει δύσκολες αγορές στο εξωτερικό, συμμετέχουν στο «Go In Crete».

ICHOH GROUP
Η ελληνική κουζίνα κατακτά τον κόσμο

Σε κάθε εστιατόριο και ένα αυθεντικό ελληνικό μενού
Η ολλανδική εταιρεία που θέλει να καθιερώσει την ελληνική διατροφή σε όλον τον κόσμο

Μια ολλανδική εταιρεία με... μεσογειακές ρίζες. Ο λόγος για τον Όμιλο Ichoh, leader στην αγορά εισαγωγής, διανομής και προώθησης ελληνικών προϊόντων. Συνδυάζοντας τη δυναμική του ILG Food Group -που διαθέτει σαφές προβάδισμα στις εισαγωγές και διανομή προϊόντων στον πολλά υποσχόμενο κλάδο της μεσογειακής διατροφής- με τα δίκτυα της MELEDI Nether-lands και τη MELEDI Germany, ο Όμιλος, κινείται δυναμικά στην προώθηση των ελληνικών προϊόντων, σε εμπόρους χονδρικής στην Ευρώπη, έχοντας ήδη «φθάσει» σε περισσότερα από 250.000 εστιατόρια.


Από τις ελιές Καλαμών, έως το κρητικό λάδι, το ελληνικό γιαούρτι, τη φέτα, τα κατεψυγμένα προϊόντα (ψάρια και παραδοσιακές σπεσιαλιτέ σε πίτες), τα ελληνικά κρασιά - μεταξύ αυτών διεθνώς βραβευμένα προϊόντα όπως τα κρασιά Χατζημιχάλη - το ούζο, το κονιάκ Μεταξά και το ελληνικό λικέρ Tentura, η γκάμα των προϊόντων που διαθέτει η εταιρία, μπορεί να «υποστηρίξει» πολλά και ποικίλα ελληνικά μενού σε κάθε εστιατόριο.

Στη λίστα μάλιστα προστέθηκαν και φυσικοί χυμοί πορτοκαλιού και μανταρινιού, αρωγοί σε ένα υγιεινό lifestyle, το οποίο μπορούν να υποστηρίξουν τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά. Ενδεικτική της ισχυρής -και συνεχούς- ανάπτυξης αλλά και του διευρυνόμενου ενδιαφέροντος της εταιρίας για υψηλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα, είναι η απόφαση να επεκτείνει τα σημεία του σε Ολλανδία και Γερμανία αλλά και να ανοίξει κέντρο διανομής στην Ελβετία.

Με τη δυναμική που προστίθεται θα μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση των συνεργαζόμενων εταιριών για προϊόντα με την ελληνική σημαία. «Ξέρουμε, είμαστε πια ειδικοί, σχετικά με τις περιοχές στην Ελλάδα, όπου αναζητούμε τα προϊόντα μας και μπορούμε να αναγνωρίσουμε την υψηλή ποιότητα, που είναι ικανή να διασφαλίσει καλές εξαγωγικές επιδόσεις» εκτιμούν στην επιχείρηση.

Προϊόντα κατασκευασμένα με παραδοσιακούς τρόπους, αυθεντικά, με άριστη γεύση και, σε σημαντικό βαθμό, η προσεκτική επιλογή των Ελλήνων προμηθευτών είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής για τα στελέχη της εταιρίας, όταν εξερευνούν νέες δυνατότητες στην ελληνική αγορά. Όπως τονίζουν στην εταιρία, όλες οι ενέργειές τους έχουν μακροπρόθεσμη στόχευση.

Τι σημαίνει αυτό;

Μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους Έλληνες προμηθευτές εφόσον οικοδομηθεί η απαραίτητη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των δύο πλευρών. Σύμφωνα με στελέχη της επιχείρησης, που διαθέτει και κατ’ αποκλειστικότητα ορισμένες κατηγορίες ελληνικών προϊόντων στην ευρωπαϊκή αγορά, η διαδικασία αναζήτησης νέων προμηθευτών και νέων προϊόντων είναι διαρκής.

Ως αποτέλεσμα, η διαρκής αυτή διαδικασία αναζήτησης και διερεύνησης της ελληνικής αγοράς, έχει φέρει, τα τελευταία χρόνια, πολλά νέα ελληνικά προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού και σε εστιατόρια.

ΣΔΟΥΚΟΣ ΑΕ
Στροφή στην υγιεινή διατροφή

Προμηθεύει με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα και ζαχαρώδη τις μεγάλες ελληνικές αλυσίδες και πολλές αλυσίδες του εξωτερικού

Η Σδούκος Α.Ε. είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία, επεξεργασίας και συσκευασίας ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων και ζαχαρωδών, που μέσα σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα έχει επιδείξει αξιοπρόσεχτη εξαγωγική δραστηριότητα. Τα προϊόντα της βρίσκονται ήδη σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές όπως των ΗΠΑ, της Μεγάλης Βρετανίας, της Ρωσίας, της Κίνας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Φινλανδίας, της Νορβηγίας, της Λετονίας, της Εσθονίας, της Κύπρου, της Μάλτας κ.ά. Ο τομέας της, δηλαδή η παραγωγή φυσικών προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας που είναι συνδεδεμένα με την καθημερινή ισορροπημένη θρεπτική διατροφή, βρίσκεται στην κορυφή των απαιτήσεων και των συνηθειών του σύγχρονου καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι μία εταιρεία συναντά πολλές ευκαιρίες, κινείται όμως σε ένα πολύ δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον μεγάλης ζήτησης αλλά και ποιοτικής προσφοράς, στο οποίο για να ξεχωρίσει και να διατηρηθεί, οφείλει να ακολουθεί υψηλά κριτήρια ασφάλειας, υγιεινής και ποιότητας, να βελτιώνει συνεχώς τα επίπεδα παραγωγικότητάς της, να αναπτύσσει νέες και καινοτόμες ιδέες, να υιοθετεί και να εφαρμόζει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία.

Το γεγονός ότι σήμερα η Σδούκος Α.Ε. προμηθεύει όλες τις μεγάλες ελληνικές αλυσίδες, αλλά και αλυσίδες του εξωτερικού, αποδεικνύει ότι έχει περάσει και συνεχώς περνά με καλό βαθμό δύσκολες εξετάσεις. Mε τη συμμετοχή της στο "Go In Crete", που διοργανώνει η Eurobank, 24 - 26 Μαΐου στην Κρήτη, η Σδούκος Α.Ε. στοχεύει σε συμφωνίες που θα φέρουν τα προϊόντα της σε νέες αγορές του εξωτερικού αλλά και θα επεκτείνουν την παρουσία της, σε αυτές που ήδη έχει συνεργασία. Ο διευθυντής Εμπορικού Τμήματος της εταιρείας, Βασίλης Σδούκος, λέει για τη συμμετοχή της στο «Go In Crete»: «Η εταιρεία μας, μέσα από τις B2B συναντήσεις, επιθυμεί να αυξήσει τις δραστηριότητές της και τη διάθεση των προϊόντων της σε περισσότερους πελάτες και να αναζητήσει ευκαιρίες σε ξένες αγορές. Στόχος της είναι να παρουσιάσει την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, να διατηρήσει την αξιοπιστία της καθώς και να εξελιχθεί περαιτέρω μέσω της έρευνας και της πρωτοτυπίας».


imerisia.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα