Νέα πολυτελή ξενοδοχεία στη Χαλκιδική

Αύξηση σε ποσοστό έως 10% αναμένεται να καταγράψει φέτος η εισερχόμενη τουριστική κίνηση στη Χαλκιδική, όπου έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια ή προγραμματίζονται νέες επενδύσεις συνολικού ύψους 350 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων υψηλών κατηγοριών.

Αυτό ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και της Ενωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος, μιλώντας σε εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Δήμος Κασσάνδρας στην Αθήνα με θέμα τον τουρισμό και τη γαστρονομία του προορισμού. Φέτος ξεχωρίζει η λειτουργία του ξενοδοχείου Eagles Villas δυναμικότητας 42 βιλών του ομίλου Τor Hotel Group σε μικρή απόσταση από την Ουρανούπολη και του Sani Dunes δυναμικότητας 136 δωματίων στο τουριστικό συγκρότημα Sani Resort. Παράλληλα, ο όμιλος Δούρου (Εurotel) σχεδιάζει την κατασκευή επιπλέον 2 ξενοδοχείων στη Χαλκιδική. Ο όμιλος ολοκλήρωσε το 2015 την κατασκευή του ξενοδοχείου Blue Lagoon Princess.

Η μονάδα λειτούργησε υπό τη διαχείριση της αλυσίδας Blue Lagoon Group που διαθέτει, επίσης, ξενοδοχεία σε Κω και Κάρπαθο. Στους σχεδιασμούς του ομίλου Δούρου είναι η κατασκευή μιας μονάδας δυναμικότητας 90 δωματίων με στόχο λειτουργίας το 2018 και μιας, ακόμη, μονάδας δυναμικότητας 200 δωματίων με στόχο λειτουργίας το 2019. Ο όμιλος συνεργάζεται ήδη με την Tui στο Βlue Lagoon Princess και θα κάνει το ίδιο και με τα δύο νέα ξενοδοχεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, μία νέα τουριστική επένδυση που αφορά την κατασκευή ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νέα Ποτίδαια προγραμματίζει και ο επιχειρηματίας Γεράσιμος Μπακογιάννης, ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Portes Βeach.


Ο κ. Τάσιος τόνισε ότι η αύξηση των κρατήσεων στη Χαλκιδική οφείλεται, κυρίως, στις προσφορές που έδωσαν έγκαιρα από την αρχή του έτους οι ξενοδόχοι. Αυτό, όμως, συμπλήρωσε, μπορεί να φέρει λιγότερα έσοδα στις μονάδες. Για τον Δήμο Κασσάνδρας σημείωσε το σημαντικό έργο που παράγει τόσο για την προβολή του προορισμού όσο και με την ανάθεση σε ιδιώτες του έργου της καθαριότητας. Επίσης, ο δήμος κατάφερε να κινήσει τις διαδικασίες για τη δημιουργία του παγωτού Κασσάνδρα, το οποίο προωθείται ως ένα νέο τοπικό προϊόν ενισχύοντας το γαστρονομικό προφίλ του προορισμού. Eιδικότερα, για τη δημιουργία του συνεργάστηκε το τουριστικό τμήμα της Κοινωφελούς Επιχείρησης Κασσάνδρας με την παγωτοβιομηχανία Kayak. Στα συστατικά του περικλείει ένα από τα βασικά στοιχεία του προορισμού που είναι το αγουρέλαιο και το οποίο αντικαθιστά την κρέμα γάλακτος.


kathimerini.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα