ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ERGON ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ

[ERGONCON][slideshow]

3 λόγοι να αφήσετε τους καταναλωτές να πουν το brand story σας

Γιατί είναι σημαντικό να έχετε πιστούς καταναλωτές, οι οποίοι προωθούν το brand σας και τα προϊόντα σας; Επειδή, ενώ το παραδοσιακό marketing και οι διαφημιστικές προσπάθειές σας είναι σημαντικοί τρόποι να χτίσετε brand awareness, όταν οι ίδιοι οι πελάτες σας διαδίδουν το brand σας αυτό έχει άμεση επίπτωση στη φήμη σας και στα έσοδα πωλήσεων. Οι πιστοί αυτοί πελάτες είναι διαφορετικοί από τους influencers, στο ότι είναι οι καθημερινοί καταναλωτές, όπου τυχαίνει να λατρεύουν το brand σας ή τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν σας παρουσιάζουμε 3 λόγους για να αφήσετε τους καταναλωτές σας να πουν το brand story σας:

1. Προσδίδει αυθεντικότητα στο brand σας



Όταν αναζητείτε ένα προϊόν ή ένα brand το πρώτο πράγμα που θα δείτε είναι websites και social channels που ανήκουν σε εταιρείες, και έπειτα πολλά review sites και forum τα οποία είναι ανεξάρτητα και δεν ανήκουν στην αντίστοιχη εταιρεία. Μπορεί να έχετε τα καλύτερα σλόγκαν και τις πιο δημιουργικές διαφημίσεις αλλά αν οι καταναλωτές σας λένε κακά πράγματα για εσάς online, αυτός είναι συχνά ο κύριος παράγοντας που λαμβάνει κάποιος υπόψιν προτού γίνει πελάτης.


2. Καλύτερο customer retention & referrals


Αλληλεπιδρώντας με τους πελάτες σας online με σκοπό να βοηθήσετε στην προώθηση των ιστοριών τους, κατορθώνετε να δημιουργείτε μακροπρόθεσμες σχέσεις μαζί τους, οδηγώντας στη διατήρησή τους. Με το να τους κάνετε να νιώθουν ξεχωριστοί, διαμορφώνετε ένα περιβάλλον στο οποίο αισθάνονται πρόθυμοι να βοηθήσουν έμμεσα στην προώθησή σας. Τα social media τους επιτρέπουν να διαδώσουν το μήνυμά τους πιο γρήγορα και σε μεγαλύτερο κοινό, καθιστώντας αποτελεσματική λύση την παρότρυνση του κοινού να μοιραστεί τις εμπειρίες του μέσω των καναλιών που χρησιμοποιεί.


3. Αποτελεί οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο επιχειρηματικής εξέλιξης



Θα μένατε έκπληκτοι αν ξέρατε το τι είναι διατεθειμένοι να κάνουν χωρίς πληρωμή ή απλά παραλαμβάνοντας κάποιο δώρο ή μία ευχαριστία. Μπορείτε να ξεκινήσετε επιζητώντας μαρτυρίες από ικανοποιημένους πελάτες, ανταποδίδοντας και δείχνοντάς τους ευγνωμοσύνη. Από αυτό το σημείο και μετά μπορείτε να επιλέξετε τους αγαπημένους σας πελάτες και να μιλήσετε μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο για το πως μπορείτε να δουλέψετε μαζί με σκοπό να προωθήσετε και να μοιραστείτε τις ιστορίες τους. Αυτή η πινελιά θα κάνει τους ακολούθους σας να νιώθουν ευπρόσδεκτοι, κάνοντας πιο πιθανό να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Εν κατακλείδι, φροντίζοντας τους πελάτες σας και κάνοντάς τους να νιώθουν ότι τους εκτιμάτε, αποφέρει αποτελέσματα τα οποία είναι χειροπιαστά, δεν κοστίζουν και προσδίδουν εμπιστοσύνη και αυθεντικότητα στο brand σας. Στοιχεία σαν τα προαναφερθέντα αποτελούν πυλώνες του σημερινού customer service, και δεν θα πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σας.



suit.gr

Εγγραφείτε στο newsletter για τα τελευταία επιχειρηματικά και επενδυτικά νέα


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

[ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ][stack]

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

[ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ][btop]

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

[ΕΝΕΡΓΕΙΑ][grids]

TECHNEWS

[ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ][btop]